Loading…

Naprawa Suzuki: w tym Aut, Motocykli, Quadów, Skuterów wodnych

Elektryk, Mechanik i Elektromechanik w Warszawie
Kontakt

Ile to kosztuje? Pierwszy serwis po zakupie używanego motocykla – wycena, robocizna, części

Przyszedł moment podsumowania.
Suzuki Gladius jest już gotowy do sezonu i mamy już kolejne plany na kręcenie materiałów z jego udziałem.
Prace serwisowe obejmowały zagadnienia które dotykają Gladiusy z przebiegiem 24k km:
Wymiana oleju
Weryfikacja luzów zaworowych
Warto sprawdzać stan płynu hamulcowego – w naszym przypadku tylny układ wymagał zmiany płynu
Olej w lagach to też tylko olej i warto go wymieniać zanim pociekną lagi – Olej w lagach wymieniony.
Po regulacji zaworów warto sprawdzić synchronizację przepustnic – w naszym przypadku okazało się że są „cacy”
Klaudiusz doczekał się taż zmiany zestawu napędowego.
Oczywiście po zakupie udaliśmy się do serwisu (ISM) w celu weryfikacji stanu pojazdu. Dlatego wiedzieliśmy że łożyska główki ramy są ok, klocki są ok.

Jak to z reguły bywa przy zakupie używanego pojazdu, potrafią wyjść nieprzewidziane wydatki – u nas była nim lama przednia która była wypalona i nie nadawała się bezpiecznej jazdy.

Rada konsumencka od Motosapiens:
Kiedy kupujecie używany motocykl, dokładnie go „prześwietlcie” – sprzedający może nie być świadomy uszkodzeń (domniemanie niewinności to dobra cecha)
Miejcie trochę kasy na ewentualny serwis – choćby ten, który wynika z przebiegu motocykla.

Jeśli nie czujecie się pewni z narzędziami to skorzystajcie z racy zaprzyjaźnionego mechanika lub warsztatu.

Dziękujemy serwisowi ISM za wsparcie.
https://ismserwis.pl/

#koszt_serwisowania_motocykla #utrzymanie_motocykla #ile_kosztuje_serwis_motocykla #suzuki_gladius

Patronite: https://patronite.pl/MotoSapiens
Strona: http://www.motosapiens.pl
Strona: https://motorecenzje.com/
Koszulki: https://motosapiens.cupsell.pl/k/all
Facebook: http://www.facebook.com/MotosapiensPL

Pobrane z Youtube Serwis Suzuki Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Suzuki w Warszawie. Najlepszy serwis Suzuki w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę i obsługę oraz naprawę silników w Warszawie.

Odwiedź nas w Suzuki Service Warsaw, aby zaspokoić wszystkie potrzeby związane z naprawą samochodów Suzuki, w tym Grand Vitara, SX4, Swift, Liana, Wagon R, Ignis, Jimmy i Alto. Nasza kadra posiada duże doświadczenie w obsłudze pojazdów w różnym wieku, przebiegu i stanie technicznym, co pozwala na trafne zdiagnozowanie usterek i wykonanie trwałej naprawy.

Naprawa Suzuki

Serwis Suzuki Warszawa – Marki: Centrum obsługi pojazdów Suzuki Serwis Warszawa świadczy kompleksowe usługi w zakresie serwisu Suzuki. Wykonujemy naprawy mechaniczne. Przegląd, naprawa, serwis Twojej Suzuki Vitara. Przeglądy gwarancyjne Suzuki Vitara. Obsługujemy Vitary z silnikami benzynowymi 1.6 i boosterjet 1.0, oraw więcej modeli.

PRZED ZAKUPEM UŻYWANEGO SUZUKI KONIECZNIE JEGO SPRAWDŹ.
Wykonujemy pełną inspekcję od góry do dołu, mierząc wszystko od grubości lakieru po stan układów elektronicznych i komputerów.

KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA zmniejsza koszty.
Nasze wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowany personel udowodniły naszym klientom, że rutynowe kontrole prowadzą do znacznych oszczędności kosztów.

AUTOMECHANIK Z DOŚWIADCZENIEM W SUZUKI
Większość naszej pracy polega na interakcji z mechanikami, a naprawy często obejmują wymianę starych części na nowe.

WYKONAWCY PRAC KONSERWACYJNYCH

TERMINOWE BADANIA

KONTROLE CO TAK CZĘSTO
Wymieniamy filtry powietrza, paliwa, kabinowy oraz olej silnikowy i filtr oleju.

Czytaj dalej

Praca w zawieszeniu

Naprawy zawieszenia obejmują nowe końcówki drążków kierowniczych, drążki stabilizatora i połączenia drążków stabilizatora.

Kliknij tutaj po więcej informacji

CZAS ZASTĘPCZY

ZAMIANA CZASU
Paski, łańcuchy, rolki, pompy wody, napinacze i płyn chłodzący to tylko niektóre z rzeczy, które wymieniamy.

Mechanik Samochodowy do Aut i Motorów Suzuki w Warszawie.

Naprawa SPRZĘGŁA SUZUKI w Warszawie
Podczas napraw zawsze dajemy z siebie wszystko i za każdym razem staramy się wykonać świetną robotę. Dzięki naszej kompleksowej ofercie możesz wykonać u nas każdą naprawę samochodu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dotrzeć do Państwa z naszym mobilnym mechanikiem, który pomoże w każdej naprawie samochodu, motocykla lub jednostki pływającej.

Nasz serwis SUZUKI Warszawa oferuje Państwu między innymi. serwis mechaniczny pełnym zakresie; naprawy gwarancyjne; przeglądy okresowe; serwis elektryki w samochodach.

Serwis Suzuki. Ponad 30 – letnie doświadczenie, znajomość filozofii budowy i funkcjonowania tej japońskiej marki gwarantuje fachową obsługę serwisową. Wynikająca z tego wnikliwa kontrola pojazdu w naszym warsztacie pozwala na eliminowanie nieprawidłowości zanim doprowadzą do większych, kosztownych uszkodzeń. Wiedza i umiejętności nabyte przy wieloletniej obsłudze technicznej Suzuki skutkuje profesjonalną diagnozą i naprawą Twojej Suzi.

Fachowa obsługa jest zapewniona dzięki ponad 30-letniej historii współpracy firmy z tą japońską marką oraz znajomości jej konstrukcji i filozofii działania. W rezultacie nasi mechanicy są w stanie wykryć i naprawić drobne usterki w samochodzie, zanim staną się one poważnymi problemami, których naprawa wiąże się z dużymi kosztami. Twoja Suzi zostanie fachowo zdiagnozowana i naprawiona dzięki wieloletniej wiedzy i doświadczeniu personelu technicznego Suzuki.
Skup i sprzedaż części Suzuki OEM, aftermarket i custom. Korekta luzu zaworowego
Aby precyzyjnie wyregulować luzy zaworowe w Twoim silniku Suzuki, mamy pod ręką niezbędne narzędzia. Na stanie magazynowym posiadamy niezbędne blokady rozrządu oraz płytki regulacyjne do urządzeń, które ich potrzebują do wykonywania tej funkcji. Prosimy o kontakt, jeśli potrzebujesz pomocy w warunkach, w których okulary są używane do korekcji. Zawsze sprawdzaj odstępy między zaworami.

Regeneracja skrzyń biegów Suzuki
Od dłuższego czasu specjalizujemy się w naprawie manualnych skrzyń biegów w samochodach marki Suzuki. Łożyska i pierścienie uszczelniające są dostępne lokalnie. Jesteśmy serwisem samochodowym, dlatego diagnostykę wykonujemy podczas jazdy próbnej klienta. Kolejnym etapem jest demontaż pojazdu. Przechodzimy do rozbierania skrzyni. Tutaj przeprowadzana jest weryfikacja uszkodzenia. Usługi naprawy i instalacji samochodów.

🚚 Wykonujemy również wysyłkową regenerację skrzyni biegów. To jest coś, czego zrobiliśmy wiele, więc wiemy, co robimy. Usługi kurierskie są mile widziane, aby wysłać nam paczki. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z klientem po oględzinach zawartości rozebranego kartonu, a następnie przystępujemy do naprawy. Skrzynie dostarczamy na palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Naprawa pojazdów z napędem na wszystkie koła
Napęd na cztery koła jest standardem w wielu pojazdach Suzuki. Suzuki produkuje nawet kilka, które są specjalnie zaprojektowane do jazdy w terenie. Więc jeśli kiedykolwiek się zepsuje, możemy dowiedzieć się, co jest nie tak i to naprawić. Jesteśmy w stanie to zrobić, ponieważ posiadamy niezbędne narzędzia, szkolenia i wiedzę.

Przeprowadzanie wymiany oleju w skrzyni biegów i skrzyni napędu na cztery koła
Olej w przedniej i tylnej osi, a także w skrzyni rozdzielczej, skrzyni rozdzielczej i reduktorze 4×4 powinien być regularnie wymieniany. Nie zapomnij również o wymianie oleju w skrzyni biegów.

Testowanie ograniczonej gwarancji Suzuki
Od bardzo dawna jesteśmy oddanymi ekspertami Suzuki i działamy jako osobny sklep. Dokumentację serwisową posiadamy lub możemy ją zdobyć. Aby upewnić się, że spełniamy standardy określone przez producenta, przeprowadzamy regularne kontrole. Zgodnie z dyrektywą GVO przeprowadzamy przeglądy gwarancyjne. Po upływie ustalonego czasu lub przejechanych kilometrów przeprowadzamy oględziny. Aby dokładnie przeprowadzić badanie, dokonaliśmy znacznych inwestycji zarówno w sprzęt, jak i wiedzę.

Suzuki XL7 3.6l 2007-2009 z USA
To model Suzuki, który trudno znaleźć, ale zatrzymuje się tu cały czas. Klienci z całej Polski przywożą do nas swoje XL7 na przegląd. Specjalnie dla tego pojazdu mamy dostępne narzędzia diagnostyczne. Posiadamy duże doświadczenie w naprawie silników tego modelu. Wiele fabrycznie nowych części do tego pojazdu znajduje się na stanie magazynowym ze względu na dużą liczbę zamówień, które otrzymujemy z całego kraju. Dostępne są również używane komponenty z wycofanego z eksploatacji Suzuki XL7, które są obecnie przechowywane w naszym zakładzie (np. części karoserii). To, czego nam brakuje, sprawnie importujemy ze Stanów Zjednoczonych. Obiecujemy, że po wymianie paska rozrządu Twoje Suzuki XL7 będzie działać płynnie.

Bliźniacze modele
Współpraca Suzuki z innymi producentami samochodów ma długą historię. Zaowocowało to sprzedażą sobowtórów Suzuki w całej Europie. Dostępny jest serwis i konserwacja następujących pojazdów: Fiat Sedici, Subaru Justy, Opel Agila.

Systemy monitorowania ciśnienia w oponach
Czujniki ciśnienia w oponach to coś, co możemy dla Ciebie serwisować.
Jeśli Twoje Suzuki ma bezpośredni system TPMS i kupiłeś zapasowy komplet kół, będziesz potrzebować drugiego zestawu czujników. Dobierzemy odpowiednie czujniki, skonfigurujemy je i uruchomimy w Twoim samochodzie.

Serwis i wyważanie opon
W naszym warsztacie możesz wymienić opony z zimowych na letnie i odwrotnie. Zamontujemy czujniki TPMS i wyważymy koła. W naszym sklepie dostępne są również nowe opony letnie, zimowe i całoroczne. Jeśli masz mieszkanie, możemy je dla Ciebie wyremontować. Jesteśmy wyposażeni do montażu opon Run Flat. Prowadzimy magazyn opon, gdzie są one układane pionowo na regałach.

Właściwa geometria i ustawienie kół
Geometria zawieszenia, zbieżność kół, geometria opon… Czy czas w Twoim samochodzie jest dokładny? W naszej pracy wykorzystujemy maszyny PolishPrecyzja Gti Geomaster.
Naprawa lub wymiana określonych elementów, takich jak zawieszenie czy układ kierowniczy samochodu, wiąże się z koniecznością ustawienia geometrii/zbieżności. Uszkodzenia krawężników, wypadki, nierównomierne zużycie opon, zwiększone przebiegi itp. wymagają modyfikacji geometrii.
Czy podczas jazdy po linii prostej kierownica wskazuje właściwy kurs?

Systemy chłodzenia
Usługi naprawy klimatyzacji samochodowej:
Uzupełnij płyn chłodzący i wymień filtr powietrza.
Testy próżniowe, testy ultrafioletowe i testy wodorowe to tylko niektóre z metod stosowanych w celu zapewnienia bezpiecznego uszczelnienia.
zanieczyszczenie ozonem przez pojazdy
Klimatyzacja i dopływ świeżego powietrza
Sprawdzanie zanieczyszczenia olejem i czynnikiem chłodniczym za pomocą Oil Guard

Naprawiamy oryginalny hak holowniczy Suzuki z profesjonalnym montażem.

W zależności od typu haka holowniczego i konkretnego modelu Suzuki, koszt jego montażu może się znacznie różnić. W ofercie posiadamy haki holownicze, w których kula mocowana jest na śrubach, a także haki szybko demontowalne, w których kulę można wyjąć zarówno w poziomie, jak iw pionie.

Recenzja serwisu Auto Serwis Marek Kin, który świadczymy.
Jazdy próbne i kontrole w ramach gwarancji Suzuki (zgodnie z wytycznymi kontroli GVO)
wymiana oleju i filtrów (oleju, powietrza, kabiny)
Wymiana oleju w skrzyni biegów i osiach
Naprawa zawieszenia i wymiana sprzęgła.
Wymiana przegubu i wału
Wymień pasek rozrządu, jeśli jest zużyty
Zmiany luzu zaworowego
Mocowanie silnika
konserwacja steru
Naprawy układu wydechowego, w tym regulacja zbieżności i geometrii, wymiana tarcz i klocków oraz serwis układu hamulcowego.
Serwis i konserwacja klimatyzacji
Przechowywanie, wyważanie i wymiana opon
Programowanie i kodowanie systemów monitorowania ciśnienia w oponach Suzuki
zaczepianie punktów holowniczych
badania potencjalnych nowych samochodów
regeneracja uszkodzonych części
Regeneracja skrzyni biegów

Przez lata pracowaliśmy nad szeroką gamą marek i modeli europejskich, amerykańskich i azjatyckich (japońskich, koreańskich) i staliśmy się ekspertami w rewitalizacji ich wydajności.

Oprócz Suzuki sprawdzamy i naprawiamy również pojazdy następujących producentów: (4 dekady na rynku serwisowym).
Naszą flagową usługą są czynności serwisowo – naprawcze Suzuki.
Osobowe, crossover, minivan:
Suzuki Swift, Suzuki Swift Sport
Suzuki Sx4
Suzuki Baleno
Suzuki Sx4 Scross
Suzuki Splash
Suzuki Ignis
Suzuki Wagon R
Suzuki Alto
Suzuki Celerio
Suzuki Maruti
Suzuki Carry
Suzuki Kizashi
Suzuki Swace

Terenowe, SUV
Suzuki Grand Vitara
Suzuki Grand Vitara XL7
Suzuki XL7
Suzuki Jimny
Suzuki Vitara
Suzuki Samurai
Suzuki X90
Suzuki Across

Nasze usługi serwisowe:
przeglądy samochodów jako mobilny mechanik samochodowy
przeglądy gwarancyjne Suzuki ( dyrektywa GVO ) i pogwarancyjne
wymiana oleju silnikowego i filtrów ( olejowego, powietrza, kabinowego )
wymiana oleju w mostach i skrzyni biegów
wymiana sprzęgła
naprawa zawieszenia
wymiana półosi i przegubów
wymiana rozrządu
regulacja luzów zaworowych
naprawa silnika
naprawa układu kierowniczego
ustawienie zbieżności i geometria
wymiana tarcz, klocków, naprawa układu hamulcowego
naprawa układu wydechowego
naprawa układu chłodzenia
serwis opon – wymiana, wyważanie, przechowywanie
czujniki ciśnienia w kołach TPMS do Suzuki, programowanie, kodowanie czujników TPMS do Suzuki
montaż haków holowniczych
przeglądy pojazdów przed zakupem
regeneracja i naprawa podzespołów
regeneracja skrzyni biegów

27 thoughts on “Ile to kosztuje? Pierwszy serwis po zakupie używanego motocykla – wycena, robocizna, części

  1. Nie wiem czy zrozumiałem dobrze (zapewne nie, także przepraszam za spam). Oddając motocykl do serwisu np. ASO Yamahy nie dostaje gwarancji na pracę którą wykonali? A jeżeli jest ta gwarancja to ktoś się orientuje jak to wygląda w Polsce u poszczególnych Aso danej marki?

  2. Wszystkie łańcuchy (ja mam akurat do czynienia z takimi w przenośnikach) na początku mocno się wyciąga. Generalnie krzywa zużycia wygląda tak, że na początku rośnie dosyć szybko (powiedzmy, że jest to okres docierania) i w tym czasie łańcuch się wydłuża. Potem krzywa się wypłaszcza. Jest to okres właściwej pracy, w którym zużycie postępuje powoli (oczywiście jeśli nie występują czynniki "katujące"). Następnie mamy okres zużycia i wtedy już krzywa rośnie gwałtownie. Łańcuch się mocno wydłuża, traci podziałkę, przez co źle się zazębia z kołem… Generalnie nie chcemy dojść do końca krzywej 😉 Pozdrawiam.

  3. Dzięki wielkie za odcinek.
    Brakuje mi jednej rzeczy w ramach podsumowania. Jakiejś grafiki z wartościami jakie podawałeś podczas filmu.
    Wystarczy screenshoot z excela 😉 Czekam na kolejne odcinki!

  4. Siemka bardzo mądrze powiedziane o serwisie a kto się czuje na siłach że potrafi sam naprawić to spoko można dłubać samemu. Ale myślałem że całkowity serwis wyjdzie drożej,bo przecież zostało dużo naprawione i na dodatek mądra wiedza Tomka i fajny przekaz napraw. A oglądałem chyba wszystkie odcinki i coś tam łyknąłem wiedzy. Pozdrowionka Hej 🏍️😁👍

  5. Z tą roczną gwarancją bym się nie napalał zbytnio. Ciezko jest udowodnic błąd procesie naprawy. Nie wątpię w to, że serwis został wykonany fachowo ale do tematu gwarancji podchodze z dystansem. W motocyklu jak i w aucie jest masa czesci do tego dochodzi kwestia sposobu ekslopatacji no i powodzenia w udowadnianiu czegokolwiek. Osobiscie znam przypadel nowego auta w ktorym po 5k km zaczela stukac dwumasa. Odpowiedz aso "część eksploatacyjna nie podlega wymianie w ramach gwarancji". A tak pozatym to fajnie wszystko wyliczone, może się przydać komuś w tym sezonie 🙂

  6. Kolejny dobry materiał fajnie się oglądało. 💪🏻

    Taka mała uwaga, śrubkę to wkręcamy a nie przybijamy 🍻

    Teraz chciałem zobaczyć filmik antymotobanda z kurtka rebelhorn i nie potrafię znaleźć. Skasowany?

  7. Ostatni raz odwiedziłem serwis, gdy podczas powrotu do domu odpadło lusterko, a dekiel silnika po regulacji zaworów był niedokręcony… Narzędzia kompletowałem 2 lata. Zwróciły mi się już po jednym sezonie. Powiedziałem sobie, że skoro ufam obcym ludziom, to dlaczego miałbym nie zaufać sobie. Pierwsze wymiany tarcz sprzęgła i łańcucha wykonywałem z drżącymi rękami. Pierwsze kasacje luzów robiłem 3 dni… 100 razy sprawdzałem, czy jest ok. Co kolejny motocykl, to coś innego poznaję. Jednak… SERWISÓWKA NIGDY NIE KŁAMIE;-)
    Dlaczego namawiam Cię na ogarnięcie samemu swojego sprzętu? Lepiej poznasz swoją maszynę. Nie będziesz tylko i wyłącznie biernym jeźdźcem. Zrozumiesz bolączki swojego motocykla, poznasz jego mechanikę. Poza tym, jeśli chcesz pocinać po torze, to taka wiedza na pewno Ci się przyda, bo lepiej zrozumiesz na czym jeździsz – o tym mówił nawet Guy Martin 🙂 Nie, nie jestem mechanikiem. Po prostu zdaję los we własne ręce:-) Jako magister sztuki stwierdzam, że mechanika motocyklowa jest fajna, bo motocykl to dzieło sztuki użytkowej 😀

  8. Ja bym jeszcze proponował dorzucić crash pady, skoro w planach są jakieś treningi. Ostatnio kupiłem do swojego polskie CSP i robią dobre wrażenie.
    No a dla wygody koniecznie olejarkę. I tu również polecę polski produkt, tzn Q-Man Oiler. Działa na pompce, a nie grawitacyjnie. A najbardziej wypasiony wariant ma BT i sterowanie aplikacją z telefonu, więc nie trzeba wyciągać na wierzch przycisku do sterowania. Mam od roku i polecam 🙂

  9. Pomysł na serię warsztatową, był świetny 👍 Bardzo ciekawe filmy, no i poznałem interesujący serwis 👍 Czekamy kolejnych serii. Powodzenia 👍 i dzięki za fajną robotę, którą wykonujecie 👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!