Loading…

Naprawa Suzuki: w tym Aut, Motocykli, Quadów, Skuterów wodnych

Elektryk, Mechanik i Elektromechanik w Warszawie
Kontakt

ŚLIZGAJĄCE SIĘ SPRZĘGŁO W SUZUKI GSX-R 1100W, OBADYWANIE I NAPRAWA.

Siema.
Filmik długi więc możecie sobie go nie oglądać albo zapodać x1.5.
Przede wszystkim chciałem pokazać że nie jestem alfą i romeą i czasami też pogłówkuję zanim coś rozkminię.
Pozdro.

a propos maszyny to będzie o tym filmik i pewnie nie jeden, także cierpliwości, ostatnie dni zeszły mi na naprawach w tym diable.

Meble warsztatowe których używam.
http://www.fastservice.pl

Pobrane z Youtube Serwis Suzuki Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Suzuki w Warszawie. Najlepszy serwis Suzuki w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę i obsługę oraz naprawę silników w Warszawie.

Odwiedź nas w Suzuki Service Warsaw, aby zaspokoić wszystkie potrzeby związane z naprawą samochodów Suzuki, w tym Grand Vitara, SX4, Swift, Liana, Wagon R, Ignis, Jimmy i Alto. Nasza kadra posiada duże doświadczenie w obsłudze pojazdów w różnym wieku, przebiegu i stanie technicznym, co pozwala na trafne zdiagnozowanie usterek i wykonanie trwałej naprawy.

Naprawa Suzuki

Serwis Suzuki Warszawa – Marki: Centrum obsługi pojazdów Suzuki Serwis Warszawa świadczy kompleksowe usługi w zakresie serwisu Suzuki. Wykonujemy naprawy mechaniczne. Przegląd, naprawa, serwis Twojej Suzuki Vitara. Przeglądy gwarancyjne Suzuki Vitara. Obsługujemy Vitary z silnikami benzynowymi 1.6 i boosterjet 1.0, oraw więcej modeli.

PRZED ZAKUPEM UŻYWANEGO SUZUKI KONIECZNIE JEGO SPRAWDŹ.
Wykonujemy pełną inspekcję od góry do dołu, mierząc wszystko od grubości lakieru po stan układów elektronicznych i komputerów.

KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA zmniejsza koszty.
Nasze wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowany personel udowodniły naszym klientom, że rutynowe kontrole prowadzą do znacznych oszczędności kosztów.

AUTOMECHANIK Z DOŚWIADCZENIEM W SUZUKI
Większość naszej pracy polega na interakcji z mechanikami, a naprawy często obejmują wymianę starych części na nowe.

WYKONAWCY PRAC KONSERWACYJNYCH

TERMINOWE BADANIA

KONTROLE CO TAK CZĘSTO
Wymieniamy filtry powietrza, paliwa, kabinowy oraz olej silnikowy i filtr oleju.

Czytaj dalej

Praca w zawieszeniu

Naprawy zawieszenia obejmują nowe końcówki drążków kierowniczych, drążki stabilizatora i połączenia drążków stabilizatora.

Kliknij tutaj po więcej informacji

CZAS ZASTĘPCZY

ZAMIANA CZASU
Paski, łańcuchy, rolki, pompy wody, napinacze i płyn chłodzący to tylko niektóre z rzeczy, które wymieniamy.

Mechanik Samochodowy do Aut i Motorów Suzuki w Warszawie.

Naprawa SPRZĘGŁA SUZUKI w Warszawie
Podczas napraw zawsze dajemy z siebie wszystko i za każdym razem staramy się wykonać świetną robotę. Dzięki naszej kompleksowej ofercie możesz wykonać u nas każdą naprawę samochodu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dotrzeć do Państwa z naszym mobilnym mechanikiem, który pomoże w każdej naprawie samochodu, motocykla lub jednostki pływającej.

Nasz serwis SUZUKI Warszawa oferuje Państwu między innymi. serwis mechaniczny pełnym zakresie; naprawy gwarancyjne; przeglądy okresowe; serwis elektryki w samochodach.

Serwis Suzuki. Ponad 30 – letnie doświadczenie, znajomość filozofii budowy i funkcjonowania tej japońskiej marki gwarantuje fachową obsługę serwisową. Wynikająca z tego wnikliwa kontrola pojazdu w naszym warsztacie pozwala na eliminowanie nieprawidłowości zanim doprowadzą do większych, kosztownych uszkodzeń. Wiedza i umiejętności nabyte przy wieloletniej obsłudze technicznej Suzuki skutkuje profesjonalną diagnozą i naprawą Twojej Suzi.

Fachowa obsługa jest zapewniona dzięki ponad 30-letniej historii współpracy firmy z tą japońską marką oraz znajomości jej konstrukcji i filozofii działania. W rezultacie nasi mechanicy są w stanie wykryć i naprawić drobne usterki w samochodzie, zanim staną się one poważnymi problemami, których naprawa wiąże się z dużymi kosztami. Twoja Suzi zostanie fachowo zdiagnozowana i naprawiona dzięki wieloletniej wiedzy i doświadczeniu personelu technicznego Suzuki.
Skup i sprzedaż części Suzuki OEM, aftermarket i custom. Korekta luzu zaworowego
Aby precyzyjnie wyregulować luzy zaworowe w Twoim silniku Suzuki, mamy pod ręką niezbędne narzędzia. Na stanie magazynowym posiadamy niezbędne blokady rozrządu oraz płytki regulacyjne do urządzeń, które ich potrzebują do wykonywania tej funkcji. Prosimy o kontakt, jeśli potrzebujesz pomocy w warunkach, w których okulary są używane do korekcji. Zawsze sprawdzaj odstępy między zaworami.

Regeneracja skrzyń biegów Suzuki
Od dłuższego czasu specjalizujemy się w naprawie manualnych skrzyń biegów w samochodach marki Suzuki. Łożyska i pierścienie uszczelniające są dostępne lokalnie. Jesteśmy serwisem samochodowym, dlatego diagnostykę wykonujemy podczas jazdy próbnej klienta. Kolejnym etapem jest demontaż pojazdu. Przechodzimy do rozbierania skrzyni. Tutaj przeprowadzana jest weryfikacja uszkodzenia. Usługi naprawy i instalacji samochodów.

🚚 Wykonujemy również wysyłkową regenerację skrzyni biegów. To jest coś, czego zrobiliśmy wiele, więc wiemy, co robimy. Usługi kurierskie są mile widziane, aby wysłać nam paczki. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z klientem po oględzinach zawartości rozebranego kartonu, a następnie przystępujemy do naprawy. Skrzynie dostarczamy na palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Naprawa pojazdów z napędem na wszystkie koła
Napęd na cztery koła jest standardem w wielu pojazdach Suzuki. Suzuki produkuje nawet kilka, które są specjalnie zaprojektowane do jazdy w terenie. Więc jeśli kiedykolwiek się zepsuje, możemy dowiedzieć się, co jest nie tak i to naprawić. Jesteśmy w stanie to zrobić, ponieważ posiadamy niezbędne narzędzia, szkolenia i wiedzę.

Przeprowadzanie wymiany oleju w skrzyni biegów i skrzyni napędu na cztery koła
Olej w przedniej i tylnej osi, a także w skrzyni rozdzielczej, skrzyni rozdzielczej i reduktorze 4×4 powinien być regularnie wymieniany. Nie zapomnij również o wymianie oleju w skrzyni biegów.

Testowanie ograniczonej gwarancji Suzuki
Od bardzo dawna jesteśmy oddanymi ekspertami Suzuki i działamy jako osobny sklep. Dokumentację serwisową posiadamy lub możemy ją zdobyć. Aby upewnić się, że spełniamy standardy określone przez producenta, przeprowadzamy regularne kontrole. Zgodnie z dyrektywą GVO przeprowadzamy przeglądy gwarancyjne. Po upływie ustalonego czasu lub przejechanych kilometrów przeprowadzamy oględziny. Aby dokładnie przeprowadzić badanie, dokonaliśmy znacznych inwestycji zarówno w sprzęt, jak i wiedzę.

Suzuki XL7 3.6l 2007-2009 z USA
To model Suzuki, który trudno znaleźć, ale zatrzymuje się tu cały czas. Klienci z całej Polski przywożą do nas swoje XL7 na przegląd. Specjalnie dla tego pojazdu mamy dostępne narzędzia diagnostyczne. Posiadamy duże doświadczenie w naprawie silników tego modelu. Wiele fabrycznie nowych części do tego pojazdu znajduje się na stanie magazynowym ze względu na dużą liczbę zamówień, które otrzymujemy z całego kraju. Dostępne są również używane komponenty z wycofanego z eksploatacji Suzuki XL7, które są obecnie przechowywane w naszym zakładzie (np. części karoserii). To, czego nam brakuje, sprawnie importujemy ze Stanów Zjednoczonych. Obiecujemy, że po wymianie paska rozrządu Twoje Suzuki XL7 będzie działać płynnie.

Bliźniacze modele
Współpraca Suzuki z innymi producentami samochodów ma długą historię. Zaowocowało to sprzedażą sobowtórów Suzuki w całej Europie. Dostępny jest serwis i konserwacja następujących pojazdów: Fiat Sedici, Subaru Justy, Opel Agila.

Systemy monitorowania ciśnienia w oponach
Czujniki ciśnienia w oponach to coś, co możemy dla Ciebie serwisować.
Jeśli Twoje Suzuki ma bezpośredni system TPMS i kupiłeś zapasowy komplet kół, będziesz potrzebować drugiego zestawu czujników. Dobierzemy odpowiednie czujniki, skonfigurujemy je i uruchomimy w Twoim samochodzie.

Serwis i wyważanie opon
W naszym warsztacie możesz wymienić opony z zimowych na letnie i odwrotnie. Zamontujemy czujniki TPMS i wyważymy koła. W naszym sklepie dostępne są również nowe opony letnie, zimowe i całoroczne. Jeśli masz mieszkanie, możemy je dla Ciebie wyremontować. Jesteśmy wyposażeni do montażu opon Run Flat. Prowadzimy magazyn opon, gdzie są one układane pionowo na regałach.

Właściwa geometria i ustawienie kół
Geometria zawieszenia, zbieżność kół, geometria opon… Czy czas w Twoim samochodzie jest dokładny? W naszej pracy wykorzystujemy maszyny PolishPrecyzja Gti Geomaster.
Naprawa lub wymiana określonych elementów, takich jak zawieszenie czy układ kierowniczy samochodu, wiąże się z koniecznością ustawienia geometrii/zbieżności. Uszkodzenia krawężników, wypadki, nierównomierne zużycie opon, zwiększone przebiegi itp. wymagają modyfikacji geometrii.
Czy podczas jazdy po linii prostej kierownica wskazuje właściwy kurs?

Systemy chłodzenia
Usługi naprawy klimatyzacji samochodowej:
Uzupełnij płyn chłodzący i wymień filtr powietrza.
Testy próżniowe, testy ultrafioletowe i testy wodorowe to tylko niektóre z metod stosowanych w celu zapewnienia bezpiecznego uszczelnienia.
zanieczyszczenie ozonem przez pojazdy
Klimatyzacja i dopływ świeżego powietrza
Sprawdzanie zanieczyszczenia olejem i czynnikiem chłodniczym za pomocą Oil Guard

Naprawiamy oryginalny hak holowniczy Suzuki z profesjonalnym montażem.

W zależności od typu haka holowniczego i konkretnego modelu Suzuki, koszt jego montażu może się znacznie różnić. W ofercie posiadamy haki holownicze, w których kula mocowana jest na śrubach, a także haki szybko demontowalne, w których kulę można wyjąć zarówno w poziomie, jak iw pionie.

Recenzja serwisu Auto Serwis Marek Kin, który świadczymy.
Jazdy próbne i kontrole w ramach gwarancji Suzuki (zgodnie z wytycznymi kontroli GVO)
wymiana oleju i filtrów (oleju, powietrza, kabiny)
Wymiana oleju w skrzyni biegów i osiach
Naprawa zawieszenia i wymiana sprzęgła.
Wymiana przegubu i wału
Wymień pasek rozrządu, jeśli jest zużyty
Zmiany luzu zaworowego
Mocowanie silnika
konserwacja steru
Naprawy układu wydechowego, w tym regulacja zbieżności i geometrii, wymiana tarcz i klocków oraz serwis układu hamulcowego.
Serwis i konserwacja klimatyzacji
Przechowywanie, wyważanie i wymiana opon
Programowanie i kodowanie systemów monitorowania ciśnienia w oponach Suzuki
zaczepianie punktów holowniczych
badania potencjalnych nowych samochodów
regeneracja uszkodzonych części
Regeneracja skrzyni biegów

Przez lata pracowaliśmy nad szeroką gamą marek i modeli europejskich, amerykańskich i azjatyckich (japońskich, koreańskich) i staliśmy się ekspertami w rewitalizacji ich wydajności.

Oprócz Suzuki sprawdzamy i naprawiamy również pojazdy następujących producentów: (4 dekady na rynku serwisowym).
Naszą flagową usługą są czynności serwisowo – naprawcze Suzuki.
Osobowe, crossover, minivan:
Suzuki Swift, Suzuki Swift Sport
Suzuki Sx4
Suzuki Baleno
Suzuki Sx4 Scross
Suzuki Splash
Suzuki Ignis
Suzuki Wagon R
Suzuki Alto
Suzuki Celerio
Suzuki Maruti
Suzuki Carry
Suzuki Kizashi
Suzuki Swace

Terenowe, SUV
Suzuki Grand Vitara
Suzuki Grand Vitara XL7
Suzuki XL7
Suzuki Jimny
Suzuki Vitara
Suzuki Samurai
Suzuki X90
Suzuki Across

Nasze usługi serwisowe:
przeglądy samochodów jako mobilny mechanik samochodowy
przeglądy gwarancyjne Suzuki ( dyrektywa GVO ) i pogwarancyjne
wymiana oleju silnikowego i filtrów ( olejowego, powietrza, kabinowego )
wymiana oleju w mostach i skrzyni biegów
wymiana sprzęgła
naprawa zawieszenia
wymiana półosi i przegubów
wymiana rozrządu
regulacja luzów zaworowych
naprawa silnika
naprawa układu kierowniczego
ustawienie zbieżności i geometria
wymiana tarcz, klocków, naprawa układu hamulcowego
naprawa układu wydechowego
naprawa układu chłodzenia
serwis opon – wymiana, wyważanie, przechowywanie
czujniki ciśnienia w kołach TPMS do Suzuki, programowanie, kodowanie czujników TPMS do Suzuki
montaż haków holowniczych
przeglądy pojazdów przed zakupem
regeneracja i naprawa podzespołów
regeneracja skrzyni biegów

30 thoughts on “ŚLIZGAJĄCE SIĘ SPRZĘGŁO W SUZUKI GSX-R 1100W, OBADYWANIE I NAPRAWA.

  1. Jest to klasyczny przykład podparcia sprzęgła z powodu zużycia przekładek lub tarcz sprzęgłowych. Przy sterowaniu sprzęgła linką nie ma problemu,luzujemy linkę i jeżdzimy dalej,ale przy hydraulice trzeba trochę więcej zachodu aby bez rozkładania sprzęgła i wymiany tarcz to poprawić. LWG.

  2. Zabierak, czyli ten element który podtrzymuje na środku tarczki od wewnątrz, musi być gładki. Każde zakrzywienie tego miejsca, wytarcie itp, może powodować ciągnięcie sprzęgła, lub cięższą nieliniową pracę sprzegła lub takie "uskoki" w pracy. W przypadku rozbierania wałka popychacza warto sprawdzić jego luz w tunelu, no i wyczyścić (ten element przy siłowniku).

  3. Ja od jakiegoś czasu sprawdzam przekładki czy są idealnie płaskie, bo kiedyś składałem silnik w którym przekładki miały po pół milemetra odchylki od płaskiej powierzchni, na oko było ok ale po zmontowaniu, pomimo regulacji ciągnęło mocno – okazało się że to przez te przekładki – teraz zawsze to sprawdzam

  4. Panie kochany, zajmuje się trochę naprawą motocykli i jeśli mógłbym czymś służyć to do usług, mam dostęp do wielu instrukcji warsztatowych, części czy danych technicznych. Pozdrawiam

  5. obejrzałem ten film z polecenia, miałem po prostu podobny problem i przekonany jestem, że niestety całe te zabiegi nie rozwiązały sprawy ślizgającego się sprzęgła w w/w motocyklu, bo to nie przekładki są problemem…

  6. Hej. Czy mógłbyś łopatologicznie wyłożyć co to zawór AIS z motocyklu i oraz zawór motylkowy na wydechu czy jego zastosowanie ma tylko spełnić normy chałasu czy ma wpływ na przebieg charakterystki krzywej momentu obrotowego i mocy. Pamiętam jak dawno temu kupiłem bmw e34 525 i miało zamontowany "sportowy wydech" a ze nie jestem fanem takieg kupiłem kompletny oryginał od kolektora wydechowego po tylny zderzak , pamiętam do dziś jak zmieniło się auto , dużo więcej mocy w średnim i niskim zakresie obrotów oraz spadek zużycia paliwa o ok 2-3 litry.A do tego gratis cisza i spokój. Pozdrawiam

  7. Dr. Wodarg mówi wprost – nie istnieje żadna pandemia Koronawirusa!

    Epidemia strachu. Dr. Wodarg mówi wprost – nie istnieje żadna pandemia Koronawirusa! Żąda on komisji śledczej w parlamencie Niemiec z powodu pozbawienia ludności wolności i drastycznego naruszania praw człowieka i radzi mądrym prawnikom zająć się poważnie tym skandalem.

    Jest pulmonologiem, internistą, specjalistą w zakresie higieny i medycyny środowiskowej oraz zdrowia publicznego, był wiele lat posłem SPD i przewodniczącym Komisji Zdrowia w Radzie Europy.

    Mówi on: Samo określenie pandemia zostało nie wiadomo dlaczego zmienione i używane jest w innym znaczeniu. Do tej pory słowo „pandemia” było określeniem choroby, która w wielkiej sile objawiała się na całym globusie. Takie coś nie ma obecnie miejsca. Teraz zmieniono znaczenie tego terminu w tym sensie, że jest to choroba występująca na całym świecie, niezależnie w jakim nasileniu. Tylko że – w tym sensie co roku mamy pandemię!

    Opracowano szybkie testy, potem wprowadzono ludzi w panikę poprzez media… Ludzie biegną w panice do lekarzy, a potem są na potęgę testowani, jak nigdy dotąd! Ponieważ do tej pory nikogo to nie interesowało, ponieważ każdego roku pojawiają się nowe wirusy koronowe. To jest całkiem normalne. Ale teraz wszyscy, którzy doświadczają objawów grypy, są testowani i oczywiście wirus zostaje znaleziony…

    Statystyki rosną… ponieważ on jest… ponieważ nosimy go w sobie, prawie wszyscy … jak co roku… Chorzy idą więc do szpitala, chociaż w normalnych okolicznościach wyleczyliby grypę w domu… i tylko niektórzy poszliby do lekarza. W szpitalu dochodzą do tego niebezpieczne wirusy szpitalne… które jak zawsze – powodują większość zgonów… zawsze i na całym świecie…

    Dzieci są traktowane prawie jak przestępcy, ponieważ nie chorują… ale tak jest z każdym, kto ma zdrowy układ odpornościowy. Więc zabrania się wszystkim kontaktów socjalnych, towarzyskich spotkań, normalnego życia… Wszyscy są traktowani jako potencjalne niebezpieczeństwo. Ludzie stali się dla siebie wrogami. I nakręcają się sami dalej w tym kierunku.

    Poniżej cała wypowiedź dr. Wolfgang Wodarga w j.niemieckim z napisami w j.angielskim [jest opcja tłum. na jęz. polski] – link:

    https://www.youtube.com/watch?v=p_AyuhbnPOI

    Można również zerknąć – link: https://www.wodarg.com/

    Źródła:

    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/niemiecki-dr-wodarg-mowi-wprost-nie-istnieje-zadna-pandemia-koronawirusa-2020-03

    https://gloria.tv/post/Hbd4Vs6FKjGw1pcXzWvgu8pLe

  8. Witam bratnia dusze.Mam taki sam tylko z 93 o symbolu WP , przejechane 43 tys.mil i wszystko dziala , jezdze nim gdzie sie da , jesli pogoda na to pozwala.Nie polecam bardzo dlugich tras , takich jak ze Szkocji do centrum Polski.Tylko raz tak zrobilem .Jazdy 30 godzin z przystankami po paliwko i na skromne krotkie przerwy bez hoteli ,idzie wytrzymac ale juz 40godz. w deszczu i chlodzie to kaplica.Tak mialem jak wracalem do Szkocji.Nawigacja mi wysiadla i troche krazylem.Efekt taki..zakwasy i totalna meczarnia jazdy w deszczu i zimnie. 2,3 dzien niemoznosc chodzenia , taki bol w miesniach o dziwo tylko w nogach.Serdecznie odradzam takich sprawdzianow.Zeby nie bylo za kolorowo to czeka mnie wymiana slizgaczy od lancuszka ,bo napinacz juz nie daje rady.Bardzo grzegocze , choc pod obciazeniem jest cisza.Slyszalem ze i Twoj na wolnych obrotach sie odzywa ,zobaczymy kto pierwszy zlapie sie za wymiane.Pozdrawiam i czekam na filmik o wymianie lancuszka.Dj.Jaq.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!