Suzuki RMZ 450, zawieszenie, kiwak, tłok, 70h po remoncie silnika.
Więcej filmów, zdjęć oraz motocykli na:
https://www.facebook.com/serwismotomajster/
Pobrane z Youtube Serwis Suzuki Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Suzuki w Warszawie. Najlepszy serwis Suzuki w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę i obsługę oraz naprawę silników w Warszawie.
Odwiedź nas w Suzuki Service Warsaw, aby zaspokoić wszystkie potrzeby związane z naprawą samochodów Suzuki, w tym Grand Vitara, SX4, Swift, Liana, Wagon R, Ignis, Jimmy i Alto. Nasza kadra posiada duże doświadczenie w obsłudze pojazdów w różnym wieku, przebiegu i stanie technicznym, co pozwala na trafne zdiagnozowanie usterek i wykonanie trwałej naprawy.
Naprawa Suzuki
Serwis Suzuki Warszawa – Marki: Centrum obsługi pojazdów Suzuki Serwis Warszawa świadczy kompleksowe usługi w zakresie serwisu Suzuki. Wykonujemy naprawy mechaniczne. Przegląd, naprawa, serwis Twojej Suzuki Vitara. Przeglądy gwarancyjne Suzuki Vitara. Obsługujemy Vitary z silnikami benzynowymi 1.6 i boosterjet 1.0, oraw więcej modeli.
PRZED ZAKUPEM UŻYWANEGO SUZUKI KONIECZNIE JEGO SPRAWDŹ.
Wykonujemy pełną inspekcję od góry do dołu, mierząc wszystko od grubości lakieru po stan układów elektronicznych i komputerów.
KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA zmniejsza koszty.
Nasze wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowany personel udowodniły naszym klientom, że rutynowe kontrole prowadzą do znacznych oszczędności kosztów.
AUTOMECHANIK Z DOŚWIADCZENIEM W SUZUKI
Większość naszej pracy polega na interakcji z mechanikami, a naprawy często obejmują wymianę starych części na nowe.
WYKONAWCY PRAC KONSERWACYJNYCH
TERMINOWE BADANIA
KONTROLE CO TAK CZĘSTO
Wymieniamy filtry powietrza, paliwa, kabinowy oraz olej silnikowy i filtr oleju.
Czytaj dalej
Praca w zawieszeniu
Naprawy zawieszenia obejmują nowe końcówki drążków kierowniczych, drążki stabilizatora i połączenia drążków stabilizatora.
Kliknij tutaj po więcej informacji
CZAS ZASTĘPCZY
ZAMIANA CZASU
Paski, łańcuchy, rolki, pompy wody, napinacze i płyn chłodzący to tylko niektóre z rzeczy, które wymieniamy.
Mechanik Samochodowy do Aut i Motorów Suzuki w Warszawie.
Naprawa SPRZĘGŁA SUZUKI w Warszawie
Podczas napraw zawsze dajemy z siebie wszystko i za każdym razem staramy się wykonać świetną robotę. Dzięki naszej kompleksowej ofercie możesz wykonać u nas każdą naprawę samochodu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dotrzeć do Państwa z naszym mobilnym mechanikiem, który pomoże w każdej naprawie samochodu, motocykla lub jednostki pływającej.
Nasz serwis SUZUKI Warszawa oferuje Państwu między innymi. serwis mechaniczny pełnym zakresie; naprawy gwarancyjne; przeglądy okresowe; serwis elektryki w samochodach.
Serwis Suzuki. Ponad 30 – letnie doświadczenie, znajomość filozofii budowy i funkcjonowania tej japońskiej marki gwarantuje fachową obsługę serwisową. Wynikająca z tego wnikliwa kontrola pojazdu w naszym warsztacie pozwala na eliminowanie nieprawidłowości zanim doprowadzą do większych, kosztownych uszkodzeń. Wiedza i umiejętności nabyte przy wieloletniej obsłudze technicznej Suzuki skutkuje profesjonalną diagnozą i naprawą Twojej Suzi.
Fachowa obsługa jest zapewniona dzięki ponad 30-letniej historii współpracy firmy z tą japońską marką oraz znajomości jej konstrukcji i filozofii działania. W rezultacie nasi mechanicy są w stanie wykryć i naprawić drobne usterki w samochodzie, zanim staną się one poważnymi problemami, których naprawa wiąże się z dużymi kosztami. Twoja Suzi zostanie fachowo zdiagnozowana i naprawiona dzięki wieloletniej wiedzy i doświadczeniu personelu technicznego Suzuki.
Skup i sprzedaż części Suzuki OEM, aftermarket i custom. Korekta luzu zaworowego
Aby precyzyjnie wyregulować luzy zaworowe w Twoim silniku Suzuki, mamy pod ręką niezbędne narzędzia. Na stanie magazynowym posiadamy niezbędne blokady rozrządu oraz płytki regulacyjne do urządzeń, które ich potrzebują do wykonywania tej funkcji. Prosimy o kontakt, jeśli potrzebujesz pomocy w warunkach, w których okulary są używane do korekcji. Zawsze sprawdzaj odstępy między zaworami.
Regeneracja skrzyń biegów Suzuki
Od dłuższego czasu specjalizujemy się w naprawie manualnych skrzyń biegów w samochodach marki Suzuki. Łożyska i pierścienie uszczelniające są dostępne lokalnie. Jesteśmy serwisem samochodowym, dlatego diagnostykę wykonujemy podczas jazdy próbnej klienta. Kolejnym etapem jest demontaż pojazdu. Przechodzimy do rozbierania skrzyni. Tutaj przeprowadzana jest weryfikacja uszkodzenia. Usługi naprawy i instalacji samochodów.
🚚 Wykonujemy również wysyłkową regenerację skrzyni biegów. To jest coś, czego zrobiliśmy wiele, więc wiemy, co robimy. Usługi kurierskie są mile widziane, aby wysłać nam paczki. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z klientem po oględzinach zawartości rozebranego kartonu, a następnie przystępujemy do naprawy. Skrzynie dostarczamy na palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Naprawa pojazdów z napędem na wszystkie koła
Napęd na cztery koła jest standardem w wielu pojazdach Suzuki. Suzuki produkuje nawet kilka, które są specjalnie zaprojektowane do jazdy w terenie. Więc jeśli kiedykolwiek się zepsuje, możemy dowiedzieć się, co jest nie tak i to naprawić. Jesteśmy w stanie to zrobić, ponieważ posiadamy niezbędne narzędzia, szkolenia i wiedzę.
Przeprowadzanie wymiany oleju w skrzyni biegów i skrzyni napędu na cztery koła
Olej w przedniej i tylnej osi, a także w skrzyni rozdzielczej, skrzyni rozdzielczej i reduktorze 4×4 powinien być regularnie wymieniany. Nie zapomnij również o wymianie oleju w skrzyni biegów.
Testowanie ograniczonej gwarancji Suzuki
Od bardzo dawna jesteśmy oddanymi ekspertami Suzuki i działamy jako osobny sklep. Dokumentację serwisową posiadamy lub możemy ją zdobyć. Aby upewnić się, że spełniamy standardy określone przez producenta, przeprowadzamy regularne kontrole. Zgodnie z dyrektywą GVO przeprowadzamy przeglądy gwarancyjne. Po upływie ustalonego czasu lub przejechanych kilometrów przeprowadzamy oględziny. Aby dokładnie przeprowadzić badanie, dokonaliśmy znacznych inwestycji zarówno w sprzęt, jak i wiedzę.
Suzuki XL7 3.6l 2007-2009 z USA
To model Suzuki, który trudno znaleźć, ale zatrzymuje się tu cały czas. Klienci z całej Polski przywożą do nas swoje XL7 na przegląd. Specjalnie dla tego pojazdu mamy dostępne narzędzia diagnostyczne. Posiadamy duże doświadczenie w naprawie silników tego modelu. Wiele fabrycznie nowych części do tego pojazdu znajduje się na stanie magazynowym ze względu na dużą liczbę zamówień, które otrzymujemy z całego kraju. Dostępne są również używane komponenty z wycofanego z eksploatacji Suzuki XL7, które są obecnie przechowywane w naszym zakładzie (np. części karoserii). To, czego nam brakuje, sprawnie importujemy ze Stanów Zjednoczonych. Obiecujemy, że po wymianie paska rozrządu Twoje Suzuki XL7 będzie działać płynnie.
Bliźniacze modele
Współpraca Suzuki z innymi producentami samochodów ma długą historię. Zaowocowało to sprzedażą sobowtórów Suzuki w całej Europie. Dostępny jest serwis i konserwacja następujących pojazdów: Fiat Sedici, Subaru Justy, Opel Agila.
Systemy monitorowania ciśnienia w oponach
Czujniki ciśnienia w oponach to coś, co możemy dla Ciebie serwisować.
Jeśli Twoje Suzuki ma bezpośredni system TPMS i kupiłeś zapasowy komplet kół, będziesz potrzebować drugiego zestawu czujników. Dobierzemy odpowiednie czujniki, skonfigurujemy je i uruchomimy w Twoim samochodzie.
Serwis i wyważanie opon
W naszym warsztacie możesz wymienić opony z zimowych na letnie i odwrotnie. Zamontujemy czujniki TPMS i wyważymy koła. W naszym sklepie dostępne są również nowe opony letnie, zimowe i całoroczne. Jeśli masz mieszkanie, możemy je dla Ciebie wyremontować. Jesteśmy wyposażeni do montażu opon Run Flat. Prowadzimy magazyn opon, gdzie są one układane pionowo na regałach.
Właściwa geometria i ustawienie kół
Geometria zawieszenia, zbieżność kół, geometria opon… Czy czas w Twoim samochodzie jest dokładny? W naszej pracy wykorzystujemy maszyny PolishPrecyzja Gti Geomaster.
Naprawa lub wymiana określonych elementów, takich jak zawieszenie czy układ kierowniczy samochodu, wiąże się z koniecznością ustawienia geometrii/zbieżności. Uszkodzenia krawężników, wypadki, nierównomierne zużycie opon, zwiększone przebiegi itp. wymagają modyfikacji geometrii.
Czy podczas jazdy po linii prostej kierownica wskazuje właściwy kurs?
Systemy chłodzenia
Usługi naprawy klimatyzacji samochodowej:
Uzupełnij płyn chłodzący i wymień filtr powietrza.
Testy próżniowe, testy ultrafioletowe i testy wodorowe to tylko niektóre z metod stosowanych w celu zapewnienia bezpiecznego uszczelnienia.
zanieczyszczenie ozonem przez pojazdy
Klimatyzacja i dopływ świeżego powietrza
Sprawdzanie zanieczyszczenia olejem i czynnikiem chłodniczym za pomocą Oil Guard
Naprawiamy oryginalny hak holowniczy Suzuki z profesjonalnym montażem.
W zależności od typu haka holowniczego i konkretnego modelu Suzuki, koszt jego montażu może się znacznie różnić. W ofercie posiadamy haki holownicze, w których kula mocowana jest na śrubach, a także haki szybko demontowalne, w których kulę można wyjąć zarówno w poziomie, jak iw pionie.
Recenzja serwisu Auto Serwis Marek Kin, który świadczymy.
Jazdy próbne i kontrole w ramach gwarancji Suzuki (zgodnie z wytycznymi kontroli GVO)
wymiana oleju i filtrów (oleju, powietrza, kabiny)
Wymiana oleju w skrzyni biegów i osiach
Naprawa zawieszenia i wymiana sprzęgła.
Wymiana przegubu i wału
Wymień pasek rozrządu, jeśli jest zużyty
Zmiany luzu zaworowego
Mocowanie silnika
konserwacja steru
Naprawy układu wydechowego, w tym regulacja zbieżności i geometrii, wymiana tarcz i klocków oraz serwis układu hamulcowego.
Serwis i konserwacja klimatyzacji
Przechowywanie, wyważanie i wymiana opon
Programowanie i kodowanie systemów monitorowania ciśnienia w oponach Suzuki
zaczepianie punktów holowniczych
badania potencjalnych nowych samochodów
regeneracja uszkodzonych części
Regeneracja skrzyni biegów
Przez lata pracowaliśmy nad szeroką gamą marek i modeli europejskich, amerykańskich i azjatyckich (japońskich, koreańskich) i staliśmy się ekspertami w rewitalizacji ich wydajności.
Oprócz Suzuki sprawdzamy i naprawiamy również pojazdy następujących producentów: (4 dekady na rynku serwisowym).
Naszą flagową usługą są czynności serwisowo – naprawcze Suzuki.
Osobowe, crossover, minivan:
Suzuki Swift, Suzuki Swift Sport
Suzuki Sx4
Suzuki Baleno
Suzuki Sx4 Scross
Suzuki Splash
Suzuki Ignis
Suzuki Wagon R
Suzuki Alto
Suzuki Celerio
Suzuki Maruti
Suzuki Carry
Suzuki Kizashi
Suzuki Swace
Terenowe, SUV
Suzuki Grand Vitara
Suzuki Grand Vitara XL7
Suzuki XL7
Suzuki Jimny
Suzuki Vitara
Suzuki Samurai
Suzuki X90
Suzuki Across
Nasze usługi serwisowe:
przeglądy samochodów jako mobilny mechanik samochodowy
przeglądy gwarancyjne Suzuki ( dyrektywa GVO ) i pogwarancyjne
wymiana oleju silnikowego i filtrów ( olejowego, powietrza, kabinowego )
wymiana oleju w mostach i skrzyni biegów
wymiana sprzęgła
naprawa zawieszenia
wymiana półosi i przegubów
wymiana rozrządu
regulacja luzów zaworowych
naprawa silnika
naprawa układu kierowniczego
ustawienie zbieżności i geometria
wymiana tarcz, klocków, naprawa układu hamulcowego
naprawa układu wydechowego
naprawa układu chłodzenia
serwis opon – wymiana, wyważanie, przechowywanie
czujniki ciśnienia w kołach TPMS do Suzuki, programowanie, kodowanie czujników TPMS do Suzuki
montaż haków holowniczych
przeglądy pojazdów przed zakupem
regeneracja i naprawa podzespołów
regeneracja skrzyni biegów
Jaki rok ?
Czy prawdą jest że grzeje się silnik i skrzynię są z gownolitu??? Myślę nad takim sprzętem jednakże od razu informacja od Suzuki że nie ma gwarancji na sprzęt,bo jest to sprzęt extremalny…
siema jak bys kupowal nowa 450 to jaki bys kupil suzuki kawasaki yamahe czy honde ??? ?
Fajnie by było gdyby na koncu filmu było podsumowanie jeśli chodzi o koszt całościowy, nie chodzi mi o porównania u kogo i za ile ale o ogólny wgląd w kwestii wydatków. Pozdrawiam
I co z tym robicie cylinder nowy i korba czy jak
Witam zakupiłem x moto 37 i xb 88 dla dziewczyny wystarczy ..te motorki wiadomo coś za coś ..na filmikach w jazdach enduro scieżki itd radzą sobie dobrze..oba motorki są jeszcze nieużywane i mam mozliwość zwrotu 1 z nich xb 37… i nasuwa mi się pytanie ..np taka wyczynowa 250 tka suzuki zakładając że kupię w stanie po remoncie przy jeździe na pół gwizdka też będzie wymagała tak częstych remontów z uwagi na to ze jest to motor wysilony w porównaniu do silnika zongshen 250 28 koni ,który wiadomo ma inna charakterystykę?..dodam że motor nie będzie skakał itd tylko do sredniej jazdy po scieżkach.
Chodzi mi głównie o to czy wysilony moto pomimo średnich obiażeń też będzie się zużywał
W szybkim czasie..odnoszę wrażenie ,że przy lekkim enduro
W zupełności da radę 28 k xb 37
Wiadomo silnik zongshen koszt 3500 nowy i mam zagwostkę czy do moich celów warto pakować się w niewiadomą i 3x wieksza kasę..Jakieś sugestie?
Pozdro
Zamiast napieprzac w srube od amora mlotkiem i srubokretem i ją kaleczyć, zlap za wahacz i unies do gory minimalnie i sama wyjdzie
Rozumiem że silniki po szkiełkowaniu łożyska do wymiany
Po 80 h może tak korbowód wyglądać a łańcuszek po 80h może być nawet gorszy . Należy się cieszyć że tyle to wytrzymało . Ładnie myjesz części xd.
Czesc jak jest twoja opinia suzuki rmz 250 2009
Siema, odkręcanie nakrętek kluczem dynamometrycznym nie uszkodzi go ?
Ja mam taką sytuację w rmz 450 2011, że mam ustawione wałki rozrządu na kropki a na magnecie kreska inspekcyjna nie jest w punkcie tylko kawałek dalej w lewą strone ale widać ją z okienka inspekcyjnego, czy to jest dobrze czy jak to naprawić?
W tle yamaha mojego znajomego panie wyjebac to ja złom
Spoko film! Z tego co widzę to kupno używanego 4T z niewiadomych rąk to loteria. Z drugiej strony trochę wytrzymał ten 12 letni silnik Suzuki
Jak po zero człowieku jak ci 3 nie wchodzi to są za ciasno spasowane
4,40 co to za milłoki ? 😀
Z ciekawości jaki koszt wyszedł takiej naprawy? Myślę, że przydatne info dla tych co niosą się z zamiarem kupna crossa. Dzięki
Jak by co mam uzywany cyl z tłokiem i w sumie cały silnik na częsci do tego sprzetu
Siemanko miałem identyczny problem w moim rmz 2008 100mth po remoncie. Wymieniłem cylinder na Ateny tłok wosner. Moje pytanie po ilu mth zajrzeć jak wygląda tłok żeby uniknąć tej samej sytuacji. I mniej więcej co ile kapitałka z korba? Wiem że nie ma jednoznacznej odpowiedzi ale co byś doradził.. motor wykorzystuje w ok 40 procentach nie jestem zawodowcem z góry dziękuję za odp.
Majster, nakrecaj te skladanie
Ja pierdole co za mechanik składał moto😂😂😂😂
Zrób kiedy o crf
Wszystko fajnie prezesie tylko to gyro w kamerze jest wkurwiające . Myślę że bez gyrra film byłby bardziej przyjemny do oglądania . No i więcej czasu skupił na motocyklu . Nie każdy posiada manual a dłuższy czas pozwoliłby posiadaczom zlokalizować gdzie są jakie podzespoły i jak prawidłowo przewody są prowadzone .
Kierowniku a gdzie rękawiczki nie wiadomo gdzie pacjent się poruszał haha
Jak się ogląda taką robotę to wraca wiara że jeszcze są prawdziwi uczciwi mechanicy z pasją, zamiłowaniem i ogromną wiedzą.
Świetnie wyposażony warsztat! Aż się micha cieszy 🙂
Ale sprzęt to nie wszystko… Trzeba wiedzieć jak tego sprzętu użyć.
Ten człowiek ma olbrzymią wiedzę i praktykę! No i zero druciarstwa, robi wszystko jak ksiązka piszę tak jakby każdy sprzęt robił dla siebie. No i łatwość w jaki posługuje się pomiarami i ich analizą mówi samo za siebie…
Dlatego ma tylu klientów ilu ma, bo zadowolony klient wraca, a i chwali taką robotę wśród kolegów.
Sam trochę bawię się w serwisowanie, ale hobbistycznie nie zarobkowo – sprzęty kolgów, więc widzę co ten człowiek potrafi 🙂
Szacun!
Chłopie chciałbym mieć tyle wiedzy zapału i sprzętu co ty jednak jeszcze długa droga przedemna zeby moja pasje grzebania przy motocyklach zamienić w taki warsztat. Mam mztke etz250 I yz125, wszystko robię sam i powoli się rozwijam Ale jesteś moim autorytetem co do motocyklowego grzebania.
Bardzo fajny kanał
Łapa i sub
będę oglądał
40 minut, nikasil na cylindrze wytarty do aluminiowej podstawy. Możesz sprawdzić za pomocą alkalicznego NaOH lub po prostu zadrapać. Naprawa cylindra, odbudowa Nikasil patrz: http://www.galvanokompozit.com
Bardzo fajny film. Aby więcej takiej produkcji!!!
Jakiej firmy podnosnik ? Polecasz go ?
Jak dla mnie filmy pierwsza klasa ;D Ogrom można się nauczyć ;D Oby tak dalej (no może więcej 2t jakby było ;))
Siema mam do Ciebie mogl bys podac numer tel . czy jakis kontakt bo mam pare pytan . Z gory dzieki 😀
gdyby kazdy chociaż miał połowe doswiadczenia w mechanice motocyklowej co ty nie było by strachu przed kupnem motocykla w Polsce pozdro
Bardzo fajny kanał !! Na 1 mln subów 😉 Gdzie masz ten warsztat ?
Co sadzisz o wlasnie oleju 300v ? Czysty silnik po nim jest ? Polecil bys go ? Bo u siebie latam w sxf 450 na takim z tym ze 15w50. A na filmie jak zwykle sie nie zawiodlem bo ciekawa robota.
Super filmy!!! Ja lakieruje auta i oglądam raczej coś związane z lakierowaniem. Ale aż miło posłuchać bo widać że kochasz to co robisz! Pozdrawiam
Bardzo ciekawy film i przy okazji kolejny dowód na to żeby nie wierzyć sprzedawcy, że silnik niedawno przechodził remont no chyba, że ma to udokumentowane..
Ahh ten kiwak, też mam luz tylko nie wiem jak się do tego zabrać 😀
Czy mozna pasowsc np na 6setek ??.
Np gdy kupilem nowy cylinder w worksa do wr450f i patrzylem tłoki to np tłok prox selekcja A ma 94.95 a tłok wossner selekcja A ma 94.96 natomiast vertex ma selekcja A ma 94.93 mm .Kazdy producent tłoka ma chyba inny luz montażowy ??.Moj nowy cylinder z works mial 95.02 czy to normalnie ze tak przy zamienki sie trafilo .Zostal spasowany tłok wossner selekcja B tak aby luz wynosił 5 steke czy tak będzie okej ??.
Pozdrawiam swietny fachowiec z Ciebie.
Co to za środek würtha co psykałes tłoka?
Jestem prostym facetem , widzę kolejny super filmik daję łapę w górę 🙂
Zrobiona tak zwana partyzantka 😀
@GM: Super filmik, trochę przerażający 🙂 W komentarzach napisałeś, że palił od pierwszego, a czy były jakiekolwiek oznaki zużytego tłoka np. kopcił przy przegazówkach, gubił moc?
Proponuje ograniczyć używanie impaktów, strasznie cierpią gwinty….