Suzuki Grand Vitara Renowacja Konserwacja podwozia , wersja bez demontażu karoserii #Suzuki Drim-Car
Sprawdź inne nasze prace oraz zapraszamy na nasz fanpage. https://www.facebook.com/DrimCarPodkarpacie/
Pobrane z Youtube Serwis Suzuki Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Suzuki w Warszawie. Najlepszy serwis Suzuki w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę i obsługę oraz naprawę silników w Warszawie.
Odwiedź nas w Suzuki Service Warsaw, aby zaspokoić wszystkie potrzeby związane z naprawą samochodów Suzuki, w tym Grand Vitara, SX4, Swift, Liana, Wagon R, Ignis, Jimmy i Alto. Nasza kadra posiada duże doświadczenie w obsłudze pojazdów w różnym wieku, przebiegu i stanie technicznym, co pozwala na trafne zdiagnozowanie usterek i wykonanie trwałej naprawy.
Naprawa Suzuki
Serwis Suzuki Warszawa – Marki: Centrum obsługi pojazdów Suzuki Serwis Warszawa świadczy kompleksowe usługi w zakresie serwisu Suzuki. Wykonujemy naprawy mechaniczne. Przegląd, naprawa, serwis Twojej Suzuki Vitara. Przeglądy gwarancyjne Suzuki Vitara. Obsługujemy Vitary z silnikami benzynowymi 1.6 i boosterjet 1.0, oraw więcej modeli.
PRZED ZAKUPEM UŻYWANEGO SUZUKI KONIECZNIE JEGO SPRAWDŹ.
Wykonujemy pełną inspekcję od góry do dołu, mierząc wszystko od grubości lakieru po stan układów elektronicznych i komputerów.
KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA zmniejsza koszty.
Nasze wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowany personel udowodniły naszym klientom, że rutynowe kontrole prowadzą do znacznych oszczędności kosztów.
AUTOMECHANIK Z DOŚWIADCZENIEM W SUZUKI
Większość naszej pracy polega na interakcji z mechanikami, a naprawy często obejmują wymianę starych części na nowe.
WYKONAWCY PRAC KONSERWACYJNYCH
TERMINOWE BADANIA
KONTROLE CO TAK CZĘSTO
Wymieniamy filtry powietrza, paliwa, kabinowy oraz olej silnikowy i filtr oleju.
Czytaj dalej
Praca w zawieszeniu
Naprawy zawieszenia obejmują nowe końcówki drążków kierowniczych, drążki stabilizatora i połączenia drążków stabilizatora.
Kliknij tutaj po więcej informacji
CZAS ZASTĘPCZY
ZAMIANA CZASU
Paski, łańcuchy, rolki, pompy wody, napinacze i płyn chłodzący to tylko niektóre z rzeczy, które wymieniamy.
Mechanik Samochodowy do Aut i Motorów Suzuki w Warszawie.
Naprawa SPRZĘGŁA SUZUKI w Warszawie
Podczas napraw zawsze dajemy z siebie wszystko i za każdym razem staramy się wykonać świetną robotę. Dzięki naszej kompleksowej ofercie możesz wykonać u nas każdą naprawę samochodu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dotrzeć do Państwa z naszym mobilnym mechanikiem, który pomoże w każdej naprawie samochodu, motocykla lub jednostki pływającej.
Nasz serwis SUZUKI Warszawa oferuje Państwu między innymi. serwis mechaniczny pełnym zakresie; naprawy gwarancyjne; przeglądy okresowe; serwis elektryki w samochodach.
Serwis Suzuki. Ponad 30 – letnie doświadczenie, znajomość filozofii budowy i funkcjonowania tej japońskiej marki gwarantuje fachową obsługę serwisową. Wynikająca z tego wnikliwa kontrola pojazdu w naszym warsztacie pozwala na eliminowanie nieprawidłowości zanim doprowadzą do większych, kosztownych uszkodzeń. Wiedza i umiejętności nabyte przy wieloletniej obsłudze technicznej Suzuki skutkuje profesjonalną diagnozą i naprawą Twojej Suzi.
Fachowa obsługa jest zapewniona dzięki ponad 30-letniej historii współpracy firmy z tą japońską marką oraz znajomości jej konstrukcji i filozofii działania. W rezultacie nasi mechanicy są w stanie wykryć i naprawić drobne usterki w samochodzie, zanim staną się one poważnymi problemami, których naprawa wiąże się z dużymi kosztami. Twoja Suzi zostanie fachowo zdiagnozowana i naprawiona dzięki wieloletniej wiedzy i doświadczeniu personelu technicznego Suzuki.
Skup i sprzedaż części Suzuki OEM, aftermarket i custom. Korekta luzu zaworowego
Aby precyzyjnie wyregulować luzy zaworowe w Twoim silniku Suzuki, mamy pod ręką niezbędne narzędzia. Na stanie magazynowym posiadamy niezbędne blokady rozrządu oraz płytki regulacyjne do urządzeń, które ich potrzebują do wykonywania tej funkcji. Prosimy o kontakt, jeśli potrzebujesz pomocy w warunkach, w których okulary są używane do korekcji. Zawsze sprawdzaj odstępy między zaworami.
Regeneracja skrzyń biegów Suzuki
Od dłuższego czasu specjalizujemy się w naprawie manualnych skrzyń biegów w samochodach marki Suzuki. Łożyska i pierścienie uszczelniające są dostępne lokalnie. Jesteśmy serwisem samochodowym, dlatego diagnostykę wykonujemy podczas jazdy próbnej klienta. Kolejnym etapem jest demontaż pojazdu. Przechodzimy do rozbierania skrzyni. Tutaj przeprowadzana jest weryfikacja uszkodzenia. Usługi naprawy i instalacji samochodów.
🚚 Wykonujemy również wysyłkową regenerację skrzyni biegów. To jest coś, czego zrobiliśmy wiele, więc wiemy, co robimy. Usługi kurierskie są mile widziane, aby wysłać nam paczki. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z klientem po oględzinach zawartości rozebranego kartonu, a następnie przystępujemy do naprawy. Skrzynie dostarczamy na palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Naprawa pojazdów z napędem na wszystkie koła
Napęd na cztery koła jest standardem w wielu pojazdach Suzuki. Suzuki produkuje nawet kilka, które są specjalnie zaprojektowane do jazdy w terenie. Więc jeśli kiedykolwiek się zepsuje, możemy dowiedzieć się, co jest nie tak i to naprawić. Jesteśmy w stanie to zrobić, ponieważ posiadamy niezbędne narzędzia, szkolenia i wiedzę.
Przeprowadzanie wymiany oleju w skrzyni biegów i skrzyni napędu na cztery koła
Olej w przedniej i tylnej osi, a także w skrzyni rozdzielczej, skrzyni rozdzielczej i reduktorze 4×4 powinien być regularnie wymieniany. Nie zapomnij również o wymianie oleju w skrzyni biegów.
Testowanie ograniczonej gwarancji Suzuki
Od bardzo dawna jesteśmy oddanymi ekspertami Suzuki i działamy jako osobny sklep. Dokumentację serwisową posiadamy lub możemy ją zdobyć. Aby upewnić się, że spełniamy standardy określone przez producenta, przeprowadzamy regularne kontrole. Zgodnie z dyrektywą GVO przeprowadzamy przeglądy gwarancyjne. Po upływie ustalonego czasu lub przejechanych kilometrów przeprowadzamy oględziny. Aby dokładnie przeprowadzić badanie, dokonaliśmy znacznych inwestycji zarówno w sprzęt, jak i wiedzę.
Suzuki XL7 3.6l 2007-2009 z USA
To model Suzuki, który trudno znaleźć, ale zatrzymuje się tu cały czas. Klienci z całej Polski przywożą do nas swoje XL7 na przegląd. Specjalnie dla tego pojazdu mamy dostępne narzędzia diagnostyczne. Posiadamy duże doświadczenie w naprawie silników tego modelu. Wiele fabrycznie nowych części do tego pojazdu znajduje się na stanie magazynowym ze względu na dużą liczbę zamówień, które otrzymujemy z całego kraju. Dostępne są również używane komponenty z wycofanego z eksploatacji Suzuki XL7, które są obecnie przechowywane w naszym zakładzie (np. części karoserii). To, czego nam brakuje, sprawnie importujemy ze Stanów Zjednoczonych. Obiecujemy, że po wymianie paska rozrządu Twoje Suzuki XL7 będzie działać płynnie.
Bliźniacze modele
Współpraca Suzuki z innymi producentami samochodów ma długą historię. Zaowocowało to sprzedażą sobowtórów Suzuki w całej Europie. Dostępny jest serwis i konserwacja następujących pojazdów: Fiat Sedici, Subaru Justy, Opel Agila.
Systemy monitorowania ciśnienia w oponach
Czujniki ciśnienia w oponach to coś, co możemy dla Ciebie serwisować.
Jeśli Twoje Suzuki ma bezpośredni system TPMS i kupiłeś zapasowy komplet kół, będziesz potrzebować drugiego zestawu czujników. Dobierzemy odpowiednie czujniki, skonfigurujemy je i uruchomimy w Twoim samochodzie.
Serwis i wyważanie opon
W naszym warsztacie możesz wymienić opony z zimowych na letnie i odwrotnie. Zamontujemy czujniki TPMS i wyważymy koła. W naszym sklepie dostępne są również nowe opony letnie, zimowe i całoroczne. Jeśli masz mieszkanie, możemy je dla Ciebie wyremontować. Jesteśmy wyposażeni do montażu opon Run Flat. Prowadzimy magazyn opon, gdzie są one układane pionowo na regałach.
Właściwa geometria i ustawienie kół
Geometria zawieszenia, zbieżność kół, geometria opon… Czy czas w Twoim samochodzie jest dokładny? W naszej pracy wykorzystujemy maszyny PolishPrecyzja Gti Geomaster.
Naprawa lub wymiana określonych elementów, takich jak zawieszenie czy układ kierowniczy samochodu, wiąże się z koniecznością ustawienia geometrii/zbieżności. Uszkodzenia krawężników, wypadki, nierównomierne zużycie opon, zwiększone przebiegi itp. wymagają modyfikacji geometrii.
Czy podczas jazdy po linii prostej kierownica wskazuje właściwy kurs?
Systemy chłodzenia
Usługi naprawy klimatyzacji samochodowej:
Uzupełnij płyn chłodzący i wymień filtr powietrza.
Testy próżniowe, testy ultrafioletowe i testy wodorowe to tylko niektóre z metod stosowanych w celu zapewnienia bezpiecznego uszczelnienia.
zanieczyszczenie ozonem przez pojazdy
Klimatyzacja i dopływ świeżego powietrza
Sprawdzanie zanieczyszczenia olejem i czynnikiem chłodniczym za pomocą Oil Guard
Naprawiamy oryginalny hak holowniczy Suzuki z profesjonalnym montażem.
W zależności od typu haka holowniczego i konkretnego modelu Suzuki, koszt jego montażu może się znacznie różnić. W ofercie posiadamy haki holownicze, w których kula mocowana jest na śrubach, a także haki szybko demontowalne, w których kulę można wyjąć zarówno w poziomie, jak iw pionie.
Recenzja serwisu Auto Serwis Marek Kin, który świadczymy.
Jazdy próbne i kontrole w ramach gwarancji Suzuki (zgodnie z wytycznymi kontroli GVO)
wymiana oleju i filtrów (oleju, powietrza, kabiny)
Wymiana oleju w skrzyni biegów i osiach
Naprawa zawieszenia i wymiana sprzęgła.
Wymiana przegubu i wału
Wymień pasek rozrządu, jeśli jest zużyty
Zmiany luzu zaworowego
Mocowanie silnika
konserwacja steru
Naprawy układu wydechowego, w tym regulacja zbieżności i geometrii, wymiana tarcz i klocków oraz serwis układu hamulcowego.
Serwis i konserwacja klimatyzacji
Przechowywanie, wyważanie i wymiana opon
Programowanie i kodowanie systemów monitorowania ciśnienia w oponach Suzuki
zaczepianie punktów holowniczych
badania potencjalnych nowych samochodów
regeneracja uszkodzonych części
Regeneracja skrzyni biegów
Przez lata pracowaliśmy nad szeroką gamą marek i modeli europejskich, amerykańskich i azjatyckich (japońskich, koreańskich) i staliśmy się ekspertami w rewitalizacji ich wydajności.
Oprócz Suzuki sprawdzamy i naprawiamy również pojazdy następujących producentów: (4 dekady na rynku serwisowym).
Naszą flagową usługą są czynności serwisowo – naprawcze Suzuki.
Osobowe, crossover, minivan:
Suzuki Swift, Suzuki Swift Sport
Suzuki Sx4
Suzuki Baleno
Suzuki Sx4 Scross
Suzuki Splash
Suzuki Ignis
Suzuki Wagon R
Suzuki Alto
Suzuki Celerio
Suzuki Maruti
Suzuki Carry
Suzuki Kizashi
Suzuki Swace
Terenowe, SUV
Suzuki Grand Vitara
Suzuki Grand Vitara XL7
Suzuki XL7
Suzuki Jimny
Suzuki Vitara
Suzuki Samurai
Suzuki X90
Suzuki Across
Nasze usługi serwisowe:
przeglądy samochodów jako mobilny mechanik samochodowy
przeglądy gwarancyjne Suzuki ( dyrektywa GVO ) i pogwarancyjne
wymiana oleju silnikowego i filtrów ( olejowego, powietrza, kabinowego )
wymiana oleju w mostach i skrzyni biegów
wymiana sprzęgła
naprawa zawieszenia
wymiana półosi i przegubów
wymiana rozrządu
regulacja luzów zaworowych
naprawa silnika
naprawa układu kierowniczego
ustawienie zbieżności i geometria
wymiana tarcz, klocków, naprawa układu hamulcowego
naprawa układu wydechowego
naprawa układu chłodzenia
serwis opon – wymiana, wyważanie, przechowywanie
czujniki ciśnienia w kołach TPMS do Suzuki, programowanie, kodowanie czujników TPMS do Suzuki
montaż haków holowniczych
przeglądy pojazdów przed zakupem
regeneracja i naprawa podzespołów
regeneracja skrzyni biegów
Witam , mam pytanie, czy po piaskowaniu jest to wielce prawdopodobne że piasek lub pokurz po piaskowaniu może dostać się do elementów "pracujących" w osprzęcie silnika? Np łożysk rolek, alternatora itp? Czy zabezpiecza się te elementy w jakiś sposób?
czym piaskujecie podwozia jeśli to nie tajemnica
Ile by kosztowało zabezpieczenie podwozia i drobne rdzewki … gdzie Pan działa..
Robicie dobrą robotę warto by było zrobić to na materiałach przemysłowych do konserwacji statków morskich jakość jest nieporównywalnie lepsza od tych do samochodow
A jaki to korzt?
Na tym aucie nie Pomorze nic
Witam, chciałbym zapytać tak z ciekawości, ile klienta kosztowało to wszystko, co zostało wykonane wraz blacharką?
Co myślicie o olejach np Krown? Jest sens to nakładać, gdy auto ma np 5 lat i ruda jeszcze nie zaatakowała (auto garażowane)?
Ciekawe co by na to powiedział majster z @AUTO AKTYWNI który twierdzi że taka robota jest bezsensu i to nakładanie cytuję: "czarnidła na kupę gówna" w kontekście ratowania kilkunastoletniego samochodu jak tutaj na filmie….Robota świetna naszym zdaniem!!!
Szacun mało warsztatów chce takie naprawy i konserwacje robić.
👎
Pudrowanie trupa, podziwiam optymizm i poświęcenie.
Jak by byķ koszt zrobienia opla frontery b
Chłopaki wspaniała robota. To samo muszę zrobić z moim zj tem. Szukam takich profesjonalistów jak Wy w okolicach Wrocławia. Polecice kogoś? Chyba że Wy się podejmiecie🙃
Dlatego jestem zdania że takie zabezpieczenie powinno być zrobione zaraz po wyjeździe z fabryki a nie po 15 czy 20 latach lub trzeba pozostać przy samochodach typu audi które jest w pełni ocynkowane i po 20 latach spod wygląda jak nowe….😉
Piaskowanie najlepsze ale drogie i trudne do zorganizowania.
Wszystko w temacie:
1) w przypadku rdzy >>>> APP (ewentualnie Dinitrol RC 900,Coo Var) a na to epoksyd
2) czysta blacha >>>>odtłuszczenie, epoksyd, warstwa końcowa
3)profile >>>> olej (https://fluid-film.pl/) lub wosk (sika itp)
Film z testem:
https://www.youtube.com/watch?v=1St9DrEZQns
Te łączenia blach w miejscach gdzie są poduszki to jakaś fabryczna dywersja. 👍
(14:25)Co to znaczy,,nakładamy standardową konserwację czarną,,?
To jest japońska logika, zamiast dać pod mocowanie poduszki grubszą blachę to lepiej zagrzać cztery cienkie 😳…
Ogrom pracy, z ciekawości jakie widełki cenowe za taki zakres roboty??
Ostatni diagnosta powinien stracić uprawnienia….był to przewał jakich mało.
To była położona konserwacja przed sprzedażą. Kupujący robi ahy ohy ale zabezpieczony. Sprzedający wie pan zakonserwowany to pan pojeździ a wydał 50 zł na 3 spraye bitexu.
Ile taka praca
A co powiesz o krown w filmie mowisz srodek polozony na rdze… a oni laduja na rdze
Jaki koszt takiego piskowania i konserwacjia??
Ile to kosztowało?
Czym się różni karoseria od budy? b gość ciągle tak gada a ja nie kumam.
Mam Suzuki Jimny Do renowacji jaki koszt takiego czegosc?
what language is this?
Myślę że w podobnych pieniądzach wyjdzie zmota Ala Vitara na nowej ramię zakonserwowane itp chodzi mi że ktoś daje 18 tys za auto i dokłada 14 za konserwację to w tej kasie ktoś by zrobił taka zmote a tu i tak to zgnije no bo musi 😉 bo rdza jest na łączeniach budy
Szkoda pieniędzy
Pouczający film 🙂 powinien go doglądnąć każdy kto planuje sobie kupić terenówkę do remontu. Dla mnie już za późno, mam nadzieję ze pod konserwacją swojej Toyki nie znajdę cista francuskiego :-). Pytanie takie co z wewnętrznymi powierzchniami, jak się to czyści i zabezpiecza?
Witam podoba mi się wasza robota i chciał bym byście się zajęli moją vitarą 2 którą niedawno kupiłem nie ma takiej rudej jak u was ale przydało by się nią zająć przed zimą
A czy preparat Cobra nadaje się do konserwacji podwozia? I czy na podkład reakcyjny daje się podkład akrylowy czy epoksydowy ?
Ło Panie!!!
Kurczę to się nie opłaca robić na części i kupić coś nowszego zdrowego ale robota pierwsza klasa.
Ile takie coś kosztuje?
Co jest z tymi Japończykami ? Niby tak technologicznie rozwinięci a produkują taki chłam .
Cortain f na rdze i później malowanie
A myślałem że to tylko ja reanimuję takie beznadziejne przypadki. Mało kto tak naprawdę wie ile to pracy. Podziwiam że zechcieliście się podjąć tej roboty. Szacun 👍
Jaki to był koszt? Moja nie jest w takim stanie, ale może muszę już zacząć oszczędzać 😉
Wyślijcie mi numer telefonu
Czy bym mugł się skontaktować z wami bo szukam firmy do remontu auta
Ile by mniej więcej kosztowało zabezpieczenie auta Octavia II Sedan?
Jaki koszt takiej roboty
Ile może kosztować takie zabezpieczenie?
Dziwicie się właścicielowi że szarpnął się na taką akcję z takim gratem. A może on go miał od salonu i po prostu wie, że serce zadbane a blacha jak to blacha… Może ma nabite 80tys/km przebiegu a może dostał ją nową od pijanego chrzestnego jak miał 15 lat i 3 lata rdzewiała pod blokiem. Podałem przykład w jakim przypadku mógł znaleźć się właściciel co pozwoliło mu doinwestować auto. Wiedza z autopsji: teście pozwolili sobie na Citroena kaktusa z salonu a poprzednik to Audi A4 kombi 1,9TDI z 2004r z przebiegiem: Uwaga! 170tys. kupili ja 2letnia z przebiegiem 30/40tys. Gdy pojawiła się cytryna w garażu zapytałem teścia z pokorą: ile? Byłem w stanie wyciągać papugę bo wiedziałem że pewny samochód. Drugi przykład to moja T4 2.4 TDI 105🐎 2000r podwyższany long i odnoszę wrażenie że jest w drogiej wersji: klima,klimatyzowana paka,Webasto,centralny, książka serwisowa, telefony i tak dalej. Dałem za niego 6 tysięcy na szybko w środku nocy. Niezawodna machina. Na ten moment wyszedł mnie 9 i postanowiłem go zatrzymać do końca i doinwestować całego bo Mazury bez tego garbatego pojazdu sobie nie wyobrażam i dodam ze gdyby nie praktyczność/niezawodność/ i zwiedzanie nim Mazur pewnie bym go oddał za bezcen bo nie był mi już potrzebny w pracy więc zbędny ciężar. Więc są sytuacje w życiu które pozwalają nam na doinwestowane auta jak właściciel omawianej Vitary lub ja jako właściciel zjedzonej T4…
Jak dobrze wyczyścić ramę od wewnątrz ? Tak by później można ją od środka pomalować
naprawa przekroczyla wartosc auta