Jak TANIO I SAMEMU wymienić USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ ???
Wymiana uszczelki pod głowicą to nie tak straszna i skomplikowana rzecz jak by nam się wydawało, dzisiejszy materiał potraktujcie jako poradnik do silników 8 zaworowych lub konkretnie pod 1.9 TDI czy 1.9 JTD . Mechanika wróciła więc kciuk w górę i udostępniamy.
UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka już do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-
Promocje dla widzów M4K na Allegro
————————————————————-
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
————————————————————-
Jeśli szukasz firmy od naprawy elektrofoniki zajrzyj
———————————————————————————-
https://ecutronics.de/
———————————————————————————-
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kocierzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Pobrane z Youtube Serwis Suzuki Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Suzuki w Warszawie. Najlepszy serwis Suzuki w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę i obsługę oraz naprawę silników w Warszawie.
Odwiedź nas w Suzuki Service Warsaw, aby zaspokoić wszystkie potrzeby związane z naprawą samochodów Suzuki, w tym Grand Vitara, SX4, Swift, Liana, Wagon R, Ignis, Jimmy i Alto. Nasza kadra posiada duże doświadczenie w obsłudze pojazdów w różnym wieku, przebiegu i stanie technicznym, co pozwala na trafne zdiagnozowanie usterek i wykonanie trwałej naprawy.
Naprawa Suzuki
Serwis Suzuki Warszawa – Marki: Centrum obsługi pojazdów Suzuki Serwis Warszawa świadczy kompleksowe usługi w zakresie serwisu Suzuki. Wykonujemy naprawy mechaniczne. Przegląd, naprawa, serwis Twojej Suzuki Vitara. Przeglądy gwarancyjne Suzuki Vitara. Obsługujemy Vitary z silnikami benzynowymi 1.6 i boosterjet 1.0, oraw więcej modeli.
PRZED ZAKUPEM UŻYWANEGO SUZUKI KONIECZNIE JEGO SPRAWDŹ.
Wykonujemy pełną inspekcję od góry do dołu, mierząc wszystko od grubości lakieru po stan układów elektronicznych i komputerów.
KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA zmniejsza koszty.
Nasze wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowany personel udowodniły naszym klientom, że rutynowe kontrole prowadzą do znacznych oszczędności kosztów.
AUTOMECHANIK Z DOŚWIADCZENIEM W SUZUKI
Większość naszej pracy polega na interakcji z mechanikami, a naprawy często obejmują wymianę starych części na nowe.
WYKONAWCY PRAC KONSERWACYJNYCH
TERMINOWE BADANIA
KONTROLE CO TAK CZĘSTO
Wymieniamy filtry powietrza, paliwa, kabinowy oraz olej silnikowy i filtr oleju.
Czytaj dalej
Praca w zawieszeniu
Naprawy zawieszenia obejmują nowe końcówki drążków kierowniczych, drążki stabilizatora i połączenia drążków stabilizatora.
Kliknij tutaj po więcej informacji
CZAS ZASTĘPCZY
ZAMIANA CZASU
Paski, łańcuchy, rolki, pompy wody, napinacze i płyn chłodzący to tylko niektóre z rzeczy, które wymieniamy.
Mechanik Samochodowy do Aut i Motorów Suzuki w Warszawie.
Naprawa SPRZĘGŁA SUZUKI w Warszawie
Podczas napraw zawsze dajemy z siebie wszystko i za każdym razem staramy się wykonać świetną robotę. Dzięki naszej kompleksowej ofercie możesz wykonać u nas każdą naprawę samochodu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dotrzeć do Państwa z naszym mobilnym mechanikiem, który pomoże w każdej naprawie samochodu, motocykla lub jednostki pływającej.
Nasz serwis SUZUKI Warszawa oferuje Państwu między innymi. serwis mechaniczny pełnym zakresie; naprawy gwarancyjne; przeglądy okresowe; serwis elektryki w samochodach.
Serwis Suzuki. Ponad 30 – letnie doświadczenie, znajomość filozofii budowy i funkcjonowania tej japońskiej marki gwarantuje fachową obsługę serwisową. Wynikająca z tego wnikliwa kontrola pojazdu w naszym warsztacie pozwala na eliminowanie nieprawidłowości zanim doprowadzą do większych, kosztownych uszkodzeń. Wiedza i umiejętności nabyte przy wieloletniej obsłudze technicznej Suzuki skutkuje profesjonalną diagnozą i naprawą Twojej Suzi.
Fachowa obsługa jest zapewniona dzięki ponad 30-letniej historii współpracy firmy z tą japońską marką oraz znajomości jej konstrukcji i filozofii działania. W rezultacie nasi mechanicy są w stanie wykryć i naprawić drobne usterki w samochodzie, zanim staną się one poważnymi problemami, których naprawa wiąże się z dużymi kosztami. Twoja Suzi zostanie fachowo zdiagnozowana i naprawiona dzięki wieloletniej wiedzy i doświadczeniu personelu technicznego Suzuki.
Skup i sprzedaż części Suzuki OEM, aftermarket i custom. Korekta luzu zaworowego
Aby precyzyjnie wyregulować luzy zaworowe w Twoim silniku Suzuki, mamy pod ręką niezbędne narzędzia. Na stanie magazynowym posiadamy niezbędne blokady rozrządu oraz płytki regulacyjne do urządzeń, które ich potrzebują do wykonywania tej funkcji. Prosimy o kontakt, jeśli potrzebujesz pomocy w warunkach, w których okulary są używane do korekcji. Zawsze sprawdzaj odstępy między zaworami.
Regeneracja skrzyń biegów Suzuki
Od dłuższego czasu specjalizujemy się w naprawie manualnych skrzyń biegów w samochodach marki Suzuki. Łożyska i pierścienie uszczelniające są dostępne lokalnie. Jesteśmy serwisem samochodowym, dlatego diagnostykę wykonujemy podczas jazdy próbnej klienta. Kolejnym etapem jest demontaż pojazdu. Przechodzimy do rozbierania skrzyni. Tutaj przeprowadzana jest weryfikacja uszkodzenia. Usługi naprawy i instalacji samochodów.
🚚 Wykonujemy również wysyłkową regenerację skrzyni biegów. To jest coś, czego zrobiliśmy wiele, więc wiemy, co robimy. Usługi kurierskie są mile widziane, aby wysłać nam paczki. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z klientem po oględzinach zawartości rozebranego kartonu, a następnie przystępujemy do naprawy. Skrzynie dostarczamy na palecie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Naprawa pojazdów z napędem na wszystkie koła
Napęd na cztery koła jest standardem w wielu pojazdach Suzuki. Suzuki produkuje nawet kilka, które są specjalnie zaprojektowane do jazdy w terenie. Więc jeśli kiedykolwiek się zepsuje, możemy dowiedzieć się, co jest nie tak i to naprawić. Jesteśmy w stanie to zrobić, ponieważ posiadamy niezbędne narzędzia, szkolenia i wiedzę.
Przeprowadzanie wymiany oleju w skrzyni biegów i skrzyni napędu na cztery koła
Olej w przedniej i tylnej osi, a także w skrzyni rozdzielczej, skrzyni rozdzielczej i reduktorze 4×4 powinien być regularnie wymieniany. Nie zapomnij również o wymianie oleju w skrzyni biegów.
Testowanie ograniczonej gwarancji Suzuki
Od bardzo dawna jesteśmy oddanymi ekspertami Suzuki i działamy jako osobny sklep. Dokumentację serwisową posiadamy lub możemy ją zdobyć. Aby upewnić się, że spełniamy standardy określone przez producenta, przeprowadzamy regularne kontrole. Zgodnie z dyrektywą GVO przeprowadzamy przeglądy gwarancyjne. Po upływie ustalonego czasu lub przejechanych kilometrów przeprowadzamy oględziny. Aby dokładnie przeprowadzić badanie, dokonaliśmy znacznych inwestycji zarówno w sprzęt, jak i wiedzę.
Suzuki XL7 3.6l 2007-2009 z USA
To model Suzuki, który trudno znaleźć, ale zatrzymuje się tu cały czas. Klienci z całej Polski przywożą do nas swoje XL7 na przegląd. Specjalnie dla tego pojazdu mamy dostępne narzędzia diagnostyczne. Posiadamy duże doświadczenie w naprawie silników tego modelu. Wiele fabrycznie nowych części do tego pojazdu znajduje się na stanie magazynowym ze względu na dużą liczbę zamówień, które otrzymujemy z całego kraju. Dostępne są również używane komponenty z wycofanego z eksploatacji Suzuki XL7, które są obecnie przechowywane w naszym zakładzie (np. części karoserii). To, czego nam brakuje, sprawnie importujemy ze Stanów Zjednoczonych. Obiecujemy, że po wymianie paska rozrządu Twoje Suzuki XL7 będzie działać płynnie.
Bliźniacze modele
Współpraca Suzuki z innymi producentami samochodów ma długą historię. Zaowocowało to sprzedażą sobowtórów Suzuki w całej Europie. Dostępny jest serwis i konserwacja następujących pojazdów: Fiat Sedici, Subaru Justy, Opel Agila.
Systemy monitorowania ciśnienia w oponach
Czujniki ciśnienia w oponach to coś, co możemy dla Ciebie serwisować.
Jeśli Twoje Suzuki ma bezpośredni system TPMS i kupiłeś zapasowy komplet kół, będziesz potrzebować drugiego zestawu czujników. Dobierzemy odpowiednie czujniki, skonfigurujemy je i uruchomimy w Twoim samochodzie.
Serwis i wyważanie opon
W naszym warsztacie możesz wymienić opony z zimowych na letnie i odwrotnie. Zamontujemy czujniki TPMS i wyważymy koła. W naszym sklepie dostępne są również nowe opony letnie, zimowe i całoroczne. Jeśli masz mieszkanie, możemy je dla Ciebie wyremontować. Jesteśmy wyposażeni do montażu opon Run Flat. Prowadzimy magazyn opon, gdzie są one układane pionowo na regałach.
Właściwa geometria i ustawienie kół
Geometria zawieszenia, zbieżność kół, geometria opon… Czy czas w Twoim samochodzie jest dokładny? W naszej pracy wykorzystujemy maszyny PolishPrecyzja Gti Geomaster.
Naprawa lub wymiana określonych elementów, takich jak zawieszenie czy układ kierowniczy samochodu, wiąże się z koniecznością ustawienia geometrii/zbieżności. Uszkodzenia krawężników, wypadki, nierównomierne zużycie opon, zwiększone przebiegi itp. wymagają modyfikacji geometrii.
Czy podczas jazdy po linii prostej kierownica wskazuje właściwy kurs?
Systemy chłodzenia
Usługi naprawy klimatyzacji samochodowej:
Uzupełnij płyn chłodzący i wymień filtr powietrza.
Testy próżniowe, testy ultrafioletowe i testy wodorowe to tylko niektóre z metod stosowanych w celu zapewnienia bezpiecznego uszczelnienia.
zanieczyszczenie ozonem przez pojazdy
Klimatyzacja i dopływ świeżego powietrza
Sprawdzanie zanieczyszczenia olejem i czynnikiem chłodniczym za pomocą Oil Guard
Naprawiamy oryginalny hak holowniczy Suzuki z profesjonalnym montażem.
W zależności od typu haka holowniczego i konkretnego modelu Suzuki, koszt jego montażu może się znacznie różnić. W ofercie posiadamy haki holownicze, w których kula mocowana jest na śrubach, a także haki szybko demontowalne, w których kulę można wyjąć zarówno w poziomie, jak iw pionie.
Recenzja serwisu Auto Serwis Marek Kin, który świadczymy.
Jazdy próbne i kontrole w ramach gwarancji Suzuki (zgodnie z wytycznymi kontroli GVO)
wymiana oleju i filtrów (oleju, powietrza, kabiny)
Wymiana oleju w skrzyni biegów i osiach
Naprawa zawieszenia i wymiana sprzęgła.
Wymiana przegubu i wału
Wymień pasek rozrządu, jeśli jest zużyty
Zmiany luzu zaworowego
Mocowanie silnika
konserwacja steru
Naprawy układu wydechowego, w tym regulacja zbieżności i geometrii, wymiana tarcz i klocków oraz serwis układu hamulcowego.
Serwis i konserwacja klimatyzacji
Przechowywanie, wyważanie i wymiana opon
Programowanie i kodowanie systemów monitorowania ciśnienia w oponach Suzuki
zaczepianie punktów holowniczych
badania potencjalnych nowych samochodów
regeneracja uszkodzonych części
Regeneracja skrzyni biegów
Przez lata pracowaliśmy nad szeroką gamą marek i modeli europejskich, amerykańskich i azjatyckich (japońskich, koreańskich) i staliśmy się ekspertami w rewitalizacji ich wydajności.
Oprócz Suzuki sprawdzamy i naprawiamy również pojazdy następujących producentów: (4 dekady na rynku serwisowym).
Naszą flagową usługą są czynności serwisowo – naprawcze Suzuki.
Osobowe, crossover, minivan:
Suzuki Swift, Suzuki Swift Sport
Suzuki Sx4
Suzuki Baleno
Suzuki Sx4 Scross
Suzuki Splash
Suzuki Ignis
Suzuki Wagon R
Suzuki Alto
Suzuki Celerio
Suzuki Maruti
Suzuki Carry
Suzuki Kizashi
Suzuki Swace
Terenowe, SUV
Suzuki Grand Vitara
Suzuki Grand Vitara XL7
Suzuki XL7
Suzuki Jimny
Suzuki Vitara
Suzuki Samurai
Suzuki X90
Suzuki Across
Nasze usługi serwisowe:
przeglądy samochodów jako mobilny mechanik samochodowy
przeglądy gwarancyjne Suzuki ( dyrektywa GVO ) i pogwarancyjne
wymiana oleju silnikowego i filtrów ( olejowego, powietrza, kabinowego )
wymiana oleju w mostach i skrzyni biegów
wymiana sprzęgła
naprawa zawieszenia
wymiana półosi i przegubów
wymiana rozrządu
regulacja luzów zaworowych
naprawa silnika
naprawa układu kierowniczego
ustawienie zbieżności i geometria
wymiana tarcz, klocków, naprawa układu hamulcowego
naprawa układu wydechowego
naprawa układu chłodzenia
serwis opon – wymiana, wyważanie, przechowywanie
czujniki ciśnienia w kołach TPMS do Suzuki, programowanie, kodowanie czujników TPMS do Suzuki
montaż haków holowniczych
przeglądy pojazdów przed zakupem
regeneracja i naprawa podzespołów
regeneracja skrzyni biegów
Barrdzo Dobry Poradniczek ale Panie tu trza tanijjj 😉 Ja bym tylko uszczeleczke wymienił i by było Lux 😀 Pozdrowionka
Pacjent Volvo S80 2.4d5 z 2007 roku
Samochod wyrzuca plyn chlodniczy przez zbiorniczek wyrownawczy. Poczatkowo ok 200 ml na 100 km, teraz litr na kilkanascie km. Brak objawow UPG, test co2 robiony na rozgrzanym aucie, nie zmienil barwy. Termostat wymieniony, korek tez. Poza tym zadnych objawow, nie kopci, nie ma mazi pod korkiem. Gdzie szukac przyczyny?
Czy do planowania głowicy trzeba demontować wałki?
Jeszcze pomiar liniałem bloku silnika wg. specyfikacji. Tak mnie dziadek uczył
Witam. Chciałbym wymienić uszczelke pod głowicą w moim passacie. Mam głowice z poprzedniego silnika w którym zatarł się jeden z cylindrów, głowica go końca nie stwarzała problemów. Chciałbym ją założyć, oddać do splanowania. Tyle że przy tej głowicy jest odkręcone koło pasowe na wałku rozrządu i tam zauważyłem że na wałku jest miejsce na klin koła pasowego a na samym kole go nie ma. To jak to koło założyć na wałek rozrządu? Siedzi tylko na samym stożku? Jak ten wałek puźniej ustawić względem całego rozrządu skoro koło pasowe jest odkręcone a nie wiem jak było względem wałka rozrządu? Pozdrawiam.
Od tysiąca do półtora tysiąca roboczogodzin?
Ja miałem problem z Mechanikami w Kętrzynie,raz siadła mi uszczelka pod głowicą.Koszta były większe. Kupiłem drugie auto takie same w lepszym stanie części przełożyłem i sprzedałem auto z walniętą uszczelką na szrot. Więcej zachodu jest z tą usterką niż to warte. Lepiej kase dołożyć i kupić drugie auto ,chyba że naprawde są mechanicy dobrzy gdzie indziej niż w Ketrzynie.
Dlatego najlepiej samochód zmieniać co kilka lat jak dużo się jezdzi i nie inwestować bo to jest bez sensu.
tutaj za drogo bo wszystko trzeba kupowac i wymieniac ide do szwagra tam wyjdzie taniej 😂
Wielki szacun!
Już wysprzątane na garazu niebawem zjeżdżam polonez truck czeka wali na zewnątrz i olej w płynie
1,6 benzyna gaz jak wymienić uszczelkę głowicy jak byłem u gazownia to musiał wykończyć elektrowloncznik
Jakiej marki polecasz uszczelki pod głowice oraz śruby do 1.9 tdi?
Szlifierka mimośrodowa, używana do prac blacharskich nada się do szlifowania bloku pod uszczelkę? Mam zamiar jeszcze zrobić wykończenie bloku, który już zrobiłem ręcznie czyściwem.
Jestem ciekawy czy za każdym razem trzeba planować głowice? Na YouTube jest filmik gościa który jest mechanikiem i On twierdzi że jak silnik nie był przegrzany to nie trzeba planować🤔
Siemanko. Bo ktoś pomysł ile można splanować głowice w z18xr żeby doprężyć silnik?
Propo wtrysków miałem w a3 zapieczone i wystarczy 2 duże śrubokręty i ruszanie na boki. Po minucie same wyskakują na górę 😉
No i po mimośrodach przydało by się po oleić czy nie???
A gdzie było posmarowanie uszczelki oraz głowicy i bloku olejem silnikowym. Stara szkoła mówi…………….. i co ????????
Głowica 😂😂😂 ( chyba pokrywą zaworów)
Ile może kosztawac wymiana w warsztacie z częściami uszczelki pod głowica w A4 1.9 TDI?
Dlaczego daliście grubszą uszczelke skoro zebrano tylko 0.08
A z kad mam wiedzieć jaka uszczelke dać jaką grubość
Warto by wspomnieć o wyczyszczeniu otworów śrub głowicy w bloku.
Cześć w pandzie 1.2 ubywa płynu chłodniczego jest dużo więcej oleju czy silnik mógł sie przytrzeć?
Skoro szlifowanie ręczne głowicy to druciarstwo, to czemu przy wymianie uszczelki nie planuje się bloku tylko ręcznie szlifuje papierem?
Super, hiper, wodotryski, gratulacje, autografy itd. Dlaczego wymieniłeś uszczelke z 2 otworami na uszczelkę z trzema otworami? Nie planowałeś bloku wiec wysokość tłoka poza blok sie nie zmieniła. Będzie jakaś torpeda robiona ponad 200KM i trzeba zmniejszyć kompresje? Warto było wspomnieć o grubościach UPG
Co może być.Zmieniłem uszczelkę bo na 1 i 2 cylindrze była woda.Głowica splanowana dokręcone wg kolejności uszczelka erling Po 2tys kilometrów powtórka woda na dwóch cylindrach.Dlaczego na dwóch i tych samych,czy blok jest pęknięty czy krzywy a może głowica.Planuje zakup kamery i się dowiem skąd idzie woda.Silnik toyota 4afe.
Z tymi śrubami od głowicy to i tak i nie wiadomo klient zapłaci ale to nie są cieniutkie śruby z fiacika…czy zerwał ktoś od diesla śrubę?
A co z grubością uszczelki ?
szkoda ze nie nakrecasz takich filmow o motocyklach
A co zrobić jak stara uszczelka ma gr 1,8 a dostępne są tylko 1,75 i tylko takie. A była głowica planowana
To najlepszy mechanik ale nie wiem gdzie mieszka
Mam również pytanie czy już otwozyliscie we Wrocławiu warsztat,bo bez was to tragedia
Witam kochanego mistrza ,ile powinnam zapłacić za pulpit i dwoje pasów umechanika za założenie,moje części
Dziękuje 👍🏻
Dobra robota. Idę sobie spić kawę
Bzdura z tym zmienianiem oleju – ja w ogóle oleju nie wymieniam i robię duże przebiegi.
Przejechałem Fiatem Ducato w ciągu ostatniego roku jakieś 50k km, poszła pompa wody i zrzuciła pasek rozrządu to poszły kołyski, ale reszta silnika bez zarzutu, żadnych luzów, czy wytarć, a jeźdżę bardzo 'dynamicznie', praktycznie zawsze maksymalne przyśpieszenie jeśli nie ma nic przede mną i hamowanie redukcją, często po kilka biegów w ciągu sekundy przy gwałtownych dohamowaniach do rond np.
Olej jest sens zmieniać tylko w nowych, albo wyżyłowanych silnikach.
Jeśli silnik jest już dotarty i nie wkręca się turbo na kosmiczne obroty gdzie pali olej to nie ma sensu oleju wymieniać – żona szefa Castrolu przejechała starą Corollą jakiś kosmiczny przebieg, a on sam przyznał po latach, że oleju nie trzeba wymieniać – to jest tylko bzdura marketingowa sprzedawców oleju i serwisów naciągających klientów na hajs, a przy okazji kosmiczne zanieczyszczanie środowiska.
Co jest ciekawe, że wymiana oleju na ogół nie tylko nic nie pomaga, a jeszcze szkodzi !
Najlepsze właściwości smarne ma papka olejowa zawierająca mikroopiłki silnika z jego naturalnej eksploatacji – taka maź okleja panewki trochę jak olej ceramiczny i przedłuża jego życie zwiększając nieco moc.
Przestańcie gadać te bzdury o wymianie oleju.
Swoimi MR2 jeżdżę regularnie jak na torze wyścigowym i póki pompa wody nie wysiądzie (puszczanie uszczelki głowicy można leczyć k-Seal) nic nie trzeba w nich grzebać. 0 zmian oleju. Kiedyś zalałem MR2 nowym olejem 0w40 i wymieniłem filtr – następnego dnia zarżnęło silnik. Potem miałem podobny problem – kilka dni po wymianie oleju nie wymieniając go od lat – też zarżnęło panewki (i na pewno nie wymianiałem oleju, bo coś zaczęło klekotać ^^' ).
Może po wymianie oleju po takim czasie odklejają się z silnika jakieś gluty i robią problemy (chociaż przy żadnym zarżnięciu nie czułem symptomów zapchania kanałów olejowych, a ciśnienie oleju było dobre), ale niezależnie od przyczyn i skutków, bez zmian oleju jest zawwsze spoko, chyba, że wymienia się coś w silniku i są duże opiłki – TYLKO wtedy wymieniam olej.
Te oleje 0w wcale nie są uniwersalne – słabo smarują rozrząd w niektórych samochodach – zwory klekoczą np w MR2 po wymianie oleju na to gówno.
Wszystkie samochody wymienione powyżej miały przemielone ponad 200k mil !
Szkoda, że Castrol nie robi już pół-syntetyku Magnatec (pewnie, żęby dorżnąć stare samochody i sprzedać olej do nowych), bo to był najlepszy olej – syntetyk może i jest dobry do nowych samochodów, na staruszkach klekoczą zawory. Podbny motyw zrobili z olejem dwusuwowym stary TTS był najlepszy, a potem wprowadzili jakiś nowy skracający przebiegi…
Niedługo sprawdzę olej Mihel – pewnie zwróci się w paliwie ze względu na dodatkową moc z tego samego paliwa (zatarcia silnika z wyeksloatowania i tak nie biorę pod uwagę).
Jeśli silnik nie ruszany od nowości to dlaczego kładziesz uszczelkę z 3 otworami?
Wymiana uszczelki pod głowica audi a6 c6 3.0 tdi 2008 233ps
Jakie 1500? U Ciebie w serwisie 10k lekka ręką