Suzuki DF5 2008r – naprawa spodziny. Próba naciągnięcia właściciela?
Kontakt najlepiej poprzez messenger https://www.facebook.com/profile.php?id=100001381041908
lub email tresorsawa@gmail.com
Okolice Zielonej Góry
Pobrane z Youtube
Kontakt najlepiej poprzez messenger https://www.facebook.com/profile.php?id=100001381041908
lub email tresorsawa@gmail.com
Okolice Zielonej Góry
Pobrane z Youtube
Skoro skasowali za diagnostykę to chyba powinni złożyć i oddać w całości. Takie serwisy powinny być opisywane dokładnie z adresem może w końcu by się nauczyli szanować wszystkich a nie tylko tych co kasa machają 😉
Jeżeli to prawda podaj jaki to serwis!!!! Nie ma się czego bać.
Czyli servisowe sk…o aby się nachapać na ludziach którzy się nie znają. Bardzo dobrze, że ich zdyskredytowałeś brakuje tylko nazwy pseudo serwisu – a ci pseudo mechanicy pewnie zgrzytają zębami – robisz fajne filmiki czekamy na nowe.
Mój storm teraz pojedzie na gwarancyjny . Ale następny pewnie dam do Ciebie bo widzę że masz powołanie mechanika A nie wymieniacza ! Szacun !
serwis powinien oddać pieniądze za taką diagnostykę. Właściciel powinien podać nazwę tego serwisu aby ich unikać.
Wszystko bardzo fajnie. Ale do jednego się nie zgodzę. Kwestia klina. To jest element zabezpieczający przed przeszkodą. A zrobienie go z twardej nierdzewki to w przypadku uderzenia uszkodzi przekładnię. Bardzo dobrym elementem są zwykle elektrody rutylowe które obstukujemy młotkiem. Na pewno wytrzymują pracę a co do uderzenia pęknie tak jak fabryczny
15:47 A oryginalne kliny nie są czasem mosiężne?
Ci serwisanci powinni Ci klucze podawać:)
Witam niech pana klient wyślę ten film do serwisu w celu Jak należy postępować z klientem Może się czegoś nauczą Pozdrawiam serdecznie
Jakiego smaru Pan używa?
Autoryzowane serwisy to złodziejska banda naciągaczy na miejscu tego klienta wziołbym ten film pokazał im i życzyłbym sobie zwrotu tych 280 zł za tą pseudo diagnozę plus żondałbym zwrócenia kosztów poskładania tego wszystkiego bo po kiego ch…było to rozkładać całe szczeście że są jeszce tacy ludzie jak Ty brawo 👍👍👍git robota
Taki kraj w normalnym gdzieś by to zgłosił przecież to już nawet śmieszne nie jest
No w końcu nowy odcinek:) Oglądamy
Jak zwykle szukają łosi do skrojenia ,powinno się ich do sądu podać , za złodziejstwo.
Podajcie w komentarzu który to serwis
Według mnie jest to perfidne wyłudzenie pieniędzy od klienta.
Cóż to może być ostatnio płynąłem w 3 osoby silnik Yamaha 4 miał dosyć ciężko po płynięciu na max po około 10 min zgasł odpalił ponownie ale już tak dziwnie,pod prąd z obciążeniem w 3 osoby przygasa ,jak płynę sam jest ok. Chłodzenie miał cały czas
Gratuluje wytrwałości!
Można Pana prosić o radę?
Ale teraz takie czasy są że ludzie to KURWY naciągacze i złodzieje,niech klient teraz pojedzie do serwisu i się na nich wyżyje,tak konkretnie.
👍👍👍👍